ضرورت مشاركت حداكثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان حجت اله غلامی بیان داشت:

ضرورت مشاركت حداكثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی

مدیر كل راه و شهرسازی استان بر ضرورت مشاركت حداكثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تاکید نمود.

کد خبر: 970709017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مهر ۹۷ - ۴:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر كل راه و شهرسازی استان بر ضرورت مشاركت حداكثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تاکید نمود.

ضرورت مشاركت حداكثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان

ضرورت مشاركت حداكثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان

ضرورت مشاركت حداكثری اعضای  سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی

ریاست هیات نظارت بر هشتمین انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در این مورد، عنوان داشت: از آن جا كه تنسیق امور حرفه‌ای مهندسی در بخش‌ های ساختمان و شهرسازی و هم چنین رشد و  اعتلای مهندسی كشور از اهداف مقرر در قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان بوده و در این راستا قانونگذار اهداف عنوان شده را از جمله اهم وظایف و اختیارات هیات مدیره عنوان کرده است نقش تاثیر گذار و بسزای اعضای هیات مدیره در رسالت عظیم و خطیری كه در طول دوران خدمت به تمامی اعضای سازمان و افراد جامعه خواهند داشت را آشکار خواهد كرد .
حجت اله غلامی مدیر كل راه و شهرسازی، با اشاره به انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان در دوازدهم مهر ماه امسال، تصریح کرد: انتخاب افراد شایسته و صلاحیتدار كه براساس ماده یازده قانون و ماده پنجاه و نه آئین نامه اجرائی بعد از تائید و اعلام نظر قطعی دستگاه نظارت استان در صحنه انتخابات حضور یافته اند بدست تك تك اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رقم خواهد خورد .
غلامی ادامه داد: توجه همه حرفه مندان و مهندسین استان را در این شرایط حساس به این نكته جلب می‌ نمایم كه آن چه مسلم است سرنوشت سازمان در این برهه تاثیرگذار تنها با برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشاركت هرچه وسیع تر سی و یک هزار عضو سازمان بمنظور انتخاب افراد اصلح و تشكیل هیات مدیره ای مسئول و متعهد و قانونمند بوده كه می ‌تواند منجر به توسعه تعالی مهندسی، تامین حقوق شهروندی و حفظ جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گردد. در این راستا حضور حداكثری اعضا میتواند مانع از رقم خوردن سرنوشت آتی انتخابات بدست تعداد كمی از مشاركت كنندگان شود.

ضرورت مشاركت حداكثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان

رئیس دستگاه نظارت بر این انتخابات با اشاره به بخش نامه‌های انتخاباتی، گفت: تمامی اعضای سازمان مجاز به اعطای رای در روز انتخابات بوده و امید آن می ‌رود با همكاری و مشاركت تمام دستگاه ‌های اجرائی و نظارتی شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان باشیم.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۷
852 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0