لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در بازدید هیأت رئیسه سازمان از دفتر نمایندگی ساری

لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران توسط دفاتر نمایندگی در جهت جلب اعتماد عمومی

سیف الله علی نیا با عنوان این که دفاتر نمانیدگی خط مقدم سازمان در رویارویی با مخاطبان هستند، بر لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان توسط دفاتر نمایندگی در جهت جلب اعتماد عمومی تاکید کرد.

کد خبر: 970611011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ - ۴:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سیف الله علی نیا با عنوان این که دفاتر نمانیدگی خط مقدم سازمان در رویارویی با مخاطبان هستند، بر لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان توسط دفاتر نمایندگی در جهت جلب اعتماد عمومی تاکید کرد.

لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان مازندران توسط دفاتر نمایندگی در جهت جلب اعتماد عمومی

علی نیا و سودابه مهری _ نایب رئیس اول و کامبیز رزقی _ دبیر سازمان روز شنبه دهم شهریور ماه از دفتر نمایندگی ساری بازدید نمودند.

در ادامه بازدید، نشست مشترکی با ریاست و کارکنان دفتر نمایندگی برگزار گردید و در این نشست، علی نیا _ ریاست سازمان به نقش دفاتر نمانیدگی در جلب اعتماد عمومی در جهت ارتقاء جایگاه سازمان اشاره کرد ادامه داد: دفاتر نمایندگی بعنوان خط مقدم سازمان در رویارویی با شهروندان، سازندگان و مهندسان نقش بسزایی در معرفی اهداف و عملکرد این سازمان در جهت خدمت رسانی به جامعه دارند.

لزوم معرفی اهداف و عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، همدلی در بین مجموعه کارکنان و اعضای هیأت رئیسه را یک عامل مهم در پیشرفت امور دانست و تصریح کرد: ارائه خدمات مهندسی با کیفیت در جهت حفاظت از حقوق بهره برداران و حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندان بعنوان هدف اصلی باید در راس تمامی امور قرار گیرد و دفاتر نمایندگی بواسطه ارتباط مستقیم با مخاطبان نقش مهمی در انتقال این دیدگاه به جامعه دارند.
وی تاکید کرد: بزرگداشت ارباب رجوع و تکریم مهندسان از مهمترین رویکرد هیأت مدیره سازمان است و این رویکرد باید در کلیه فعالیتهای ستاد و دفاتر نمایندگی در جهت ایجاد فضای کاری مطلوب و اثربخشی بیش تر مورد توجه جدی قرار گیرد.
در ادامه این جلسه، مهری و رزقی به بیان نکاتی در مورد فعالیت دفاتر نمایندگی پرداختند و ایزد پناه _ ریاست دفتر نمایندگی ساری و کارکنان این دفتر نیز نقطه نظرات و دغدغه های سازمانی خود را عنوان داشتند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۷
953 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0