لزوم تبیین حوزه شمول فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور جواهری

لزوم تبیین حوزه شمول فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

شورای سیاستگزاری روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی با حضور محمدرضا جواهری دبیراجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تهران تشکیل نشست داد.

کد خبر: 970208013 تاریخ انتشار: شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد، شورای سیاستگزاری روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی با حضور محمدرضا جواهری دبیراجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تهران تشکیل نشست داد.

لزوم تبیین حوزه شمول فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

لزوم تبیین حوزه شمول فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

لزوم تبیین حوزه  شمول فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

‎ در این نشست، جواهری بیان کرد: سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در استانها طی دو دهه فعالیت خود با هدف ظرفیت سازی گسترده برای ارائه خدمات اقدام به تاسیس دفاتر نمایندگی در اکثر قریب به اتفاق شهرستانهای تابعه نموده و حوزه فعالیت خود را تا دورترین نقاط گسترش داده اند.
وی با قدردانی از فعالیت واحد های روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها گفت: سازمان زحمات زیادی را برای اجرایی کردن مباحث بیست و دو گانه مقررات ملی ساختمان متحمل شده و روابط عمومیها وظیفه دارند با استفاده از انواع ابزارهای ارتباطی و رسانه ای به تناسب نوع مخاطبان و ذی نفعان سازمان، اقدامات انجام شده را تبیین نمایند.
دبیراجرایی شورای مرکزی، روابط عمومی را مترادف با هنر مردم داری و اعتمادسازی توصیف کرد و ادامه داد: با برقراری ارتباط صحیح و قوی با جامعه و متولیان امور ساخت و ساز میتوان حوزه شمول فعالیتهای سازمان را تشریح و کارهای انجام شده را بیان کرد.
جواهری خواستار دقت نظر روابط عمومی ها در انتخاب موثرترین شیوه های ارتباط با مسئولان، مردم و رسانه ها شد و خاطر نشان ساخت: سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها با حفظ استقلال ماهوی خود میتوانند با تقویت واحدهای روابط عمومی ضمن ارتقاء جایگاه مهندسان سخت کوش و دلسوز، نسبت به اعتمادسازی و بیان ویژگیهای فعالیت این حوزه اقدام کنند.

لزوم تبیین حوزه شمول فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

در خاتمه، علی درستکار که به دعوت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان بمنظور همکاری در حوزه رسانه و ارتباطات در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور دعوت شده ، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان نظام مهندسی بمنظور تبیین نقاط قوت و افزایش سرمایه های اجتماعی سازمان و اقناع حداکثری مخاطبان اعلام کرد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اردیبهشت ۹۷
857 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0