جدیدترین گزارش هیئت اجرایی اجلاس هیئت عمومی به گفته اسدی

جدیدترین گزارش هیئت اجرایی اجلاس هیئت عمومی

محلهای اسکان مهمانان عضو هیئت اجرایی اجلاس هیات عمومی شورای مرکزی آماده پذیرایی مدعوین است و مهمانان از صبح روز 3 شنبه طبق برنامه ورود اعلام شده آنها، در محل هتل پارسیان آزادی پذیرش خواهند شد.

کد خبر: 190715017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ - ۵:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محلهای اسکان مهمانان عضو هیئت اجرایی اجلاس هیات عمومی شورای مرکزی آماده پذیرایی مدعوین است و مهمانان از صبح روز ۳ شنبه طبق برنامه ورود اعلام شده آنها، در محل هتل پارسیان آزادی پذیرش خواهند شد.

جدیدترین گزارش هیئت اجرایی اجلاس هیئت عمومی

جدیدترین گزارش هیئت اجرایی اجلاس هیئت عمومی

جدیدترین گزارش هیئت اجرایی  اجلاس هیئت عمومی

به گفته اسدی، دبیر هیئت اجرایی اجلاس هیات عمومی، تا به حال این هیئت با همکاری پرسنل و کارکنان شورای مرکزی، تمامی موارد مربوط به برگزاری منظم اجلاس را پی‌گیری و اقدام کرده است و علاوه بر آن برای برگزاری انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی در محل پژوهشگاه صنعت نفت نیز همکاریهای لازم را با هیئت برگزاری انتخابات انجام داده و براساس برنامه این امور به انجام خواهد رسید.

اسدی، برگزاری نشست های کاری با رابطین هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: حضور مهمانان محترم از استان ‌های سراسر کشور با سهولت و آرامش در محل های اسکان و برگزاری نشست ها صورت گیرد.
دبیر هیئت اجرایی اجلاس هیات عمومی از مهمانان خواست به پیام‌های ارسالی از طرف کمیته اجرایی اجلاس در طول مدت اقامت در تهران توجه ویژه داشته باشند وجدا بودن محل برگزاری انتخابات از محل اصلی اجلاس لزوم توجه ویژه مهمانان به پیامها را دو چندان کرده است
به همراه داشتن کارت ملی و کارت عضویت و هر نوع کارت شناسایی دیگر به علت استفاده هم‌زمان در دومحل هتل و محل انتخابات برای مهمانان ضروری است.
وی گفت: با توجه به حساسیت انتخابات شورای مرکزی و برگزاری آن در مکان مجزا از اجلاس هیات عمومی، به هیچ وجه امکان ورود افراد غیر از اعضای هیئت مدیره ها و واجدین شرایط شرکت در انتخابات به محل برگزاری انتخابات وجود ندارد.

جدیدترین گزارش هیئت اجرایی اجلاس هیئت عمومی

وی، حضور مدیران روابط عمومی در اجلاس ۲۲ هیات عمومی را فرصت بسیار ارزشمندی برای انعکاس خبرهای مرتبط با اجلاس در سطح استان‌ ها توصیف کرد و افزود : تمهیدات لازم برای حضور مدیران روابط عمومی فراهم شده است.

به گفته وی، با توجه به محدودیت زمانی و نیز حساسیت برگزاری انتخابات با تصمیم اتخاذ شده در سال جاری حامیان مالی و یا نمایشگاههای جنبی نخواهیم داشت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ تیر ۹۸
478 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0