مهم ترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای مرکزی سازمان مباحث مطرح شده در جلسه

مهم ترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای مرکزی سازمان

مشکلات و مباحث مربوط به خدمات فنی و مهندسی در جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای سازمانهای استانها بررسی گردید.

کد خبر: 970829015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷ - ۸:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مشکلات و مباحث مربوط به خدمات فنی و مهندسی در جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای سازمانهای استانها بررسی گردید.

مهم ترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای مرکزی سازمان

مهم ترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای مرکزی سازمان

مهم ترین مباحث مطرح شده در  جلسه امروز شورای مرکزی سازمان

نشست دویست و سی و سوم این شورا با حضور جمعی از اعضای اصلی و علی البدل این شورا و روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در تاریخ بیست و نهم آبان نود و هفت در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد.

در این نشست، درخواست کتبی به امضای سیزده نفر از اعضای شورا قرائت شد که در آن عطف به نامه شماره ۱۰۲۰۴/د/ش م مورخ بیست و هفتم آبان نود و هفت دبیر اجرایی شورای مرکزی، از ریاست شورا و هیئت رئیسه شورا درخواست شد با توجه به رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی به حوزه مسکن و رونق ساخت و ساز جلسه مذکور صرفا به بحث و بررسی و کسب نظر همکاران در مورد مشکلات و موارد مربوط به خدمات مهندسی بپردازد. و ضمن جمع‌بندی مطالب نسبت به ارائه آن به وزیر محترم راه و شهرسازی اقدام شود.

از جمله مهم ترین موارد عنوان شده در این جلسه، اتخاذ تدابیر لازم برای برون رفت ازشرایط مالی نامناسب استان ها تعیین تکلیف تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و هفت تعیین تکلیف پنج درصد حق السهم سازمان ازخدمات مهندسی و چگونگی بودجه نویسی برای سال نود و هشت سازمان های استانها بود.

مهم ترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای مرکزی سازمان

روسای سازمانهای استانها هم چنین خواستار مشخص شدن دیدگاه قطعی شورای مرکزی در باره بخشنامه های چند ماه اخیر وزارت راه و شهرسازی شدند که در هر مورد از طرف رجبی – ریاست سازمان و نواب رئیس توضیحات لازم ارائه و مقرر گردید طی دو سه هفته آینده بصورت قطعی این موارد روشن و تکلیف مشخص گردد.

در این نشست، رجبی از تصمیم برای راه‌اندازی حوزه نظارت و بازرسی در شورای مرکزی با هدف صیانت از مهندسان و سازمان‌ های نظام مهندسی خبر داد و افزود: تلاش می‌ شود طی دو سه ماه آینده مباحث تشکیلاتی، شفافیت مالی و ارتقاء خدمات به نفع بهره بردار در نشست های فوق العاده شورای مرکزی نهایی گردد و حداقل سه نظامنامه عملیاتی تحویل وزیر محترم راه و شهرسازی شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۷
980 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0