دعوت بسیج مهندسین‌ از مهندسان برای حضور گسترده‌ در انتخابات دعوت بسیج مهندسین‌ از مهندسان برای حضور گسترده‌ در انتخابات

دعوت بسیج مهندسین‌ از مهندسان برای حضور گسترده‌ در انتخابات نظام مهندسی راه و شهرسازی

سازمان بسیج مهندسین در بیانیه‌ای از مهندسان خواست تا در انتخابات نظام مهندسی حضور گسترده داشته باشند.

کد خبر: 970531001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷ - ۳:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سازمان بسیج مهندسین در بیانیه‌ای از مهندسان خواست تا در انتخابات نظام مهندسی حضور گسترده داشته باشند.

دعوت بسیج مهندسین‌ از مهندسان برای حضور گسترده‌ در انتخابات

دعوت بسیج مهندسین‌ از مهندسان برای حضور گسترده‌ در انتخابات

دعوت بسیج مهندسین‌ از مهندسان برای حضور  گسترده‌ در انتخابات نظام مهندسی راه و شهرسازی

با نزدیک شدن به ایام برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشور، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری، بیانیه‌ای مبنی برحضور گسترده‌ در انتخابات نظام مهندسی ‌صادر نمود.
در ابتدای این بیانیه فرمایشات مقام معظم رهبری درج شده است با این مضمون که «‌کاری که شما مهندسین باید بکنید اینست که این مسئله‌ی «ما میتوانیم» را به مردم نشان بدهید».
در بخش دیگری از بیانیه سازمان بسیج مهندسین چنین آمده است: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در مهر ماه سال جاری شاهد انتخابات هیات مدیره استان‌ ها خواهند بود که بی تردید نتیجه این انتخابات می‌ تواند در بهبود سرنوشت سازمان بزرگ نظام مهندسی ساختمان و به دنبال آن توسعه و آبادانی کشور مؤثر باشد.
در ادامه این بیانیه آمده است: بدین منظور سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور اعلام می‌ کند جهت بهبود وضعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان‌ «ما بر این باور هستیم که هیچ مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد»، «ما بر این باور هستیم که مهندسین میتوانند شرایط ساخت و ساز را ارتقاء دهند» و «ما بر این باور هستیم که مهندسین میتوانند در جهت پیشرفت کشور شرایط را تغییر دهند».

دعوت بسیج مهندسین‌ از مهندسان برای حضور گسترده‌ در انتخابات

در بخش دیگری از بیانیه سازمان بسیج مهندسین آمده است: برای تحقق این باور ها از مهندسان‌ دعوت می ‌گردد تا با شرکت در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور از کیان آن دفاع و با انتخاب صحیح خود مانع فساد و رانت خواری عده ای معدود شده و از شرافت و آبروی نظام مهندسی دفاع کنند.
در خاتمه این بیانیه آمده است: حرکت در مسیر همین قانون فعلی نظام مهندسی حلال بسیاری از مشکلات فعلی صنعت ساختمان خواهد بود و اصلاح از درون سازمان و رفع نقاط ضعف قانون و آئین نامه اجرائی آن با مشارکت کلیه مهندسین امکان‌ پذیر خواهد بود بنابراین حضور فعال همه مهندسان برای تعیین سرنوشت خود و تقویت نظام مهندسی ساختمان کشور الزامی است.
منبع : فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ مرداد ۹۷
1035 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0