رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ریاست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور خبر داد:

وزارت راه و شهرسازی در امور سازمان نظام مهندسی دخالت نکند

ریاست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، بیان داشت: انتظار می ‌رود وزارت راه و شهر سازی به سازمان نظام مهندسی کمک و از مداخله گری در امور این سازمان خودداری کند.

کد خبر: 961210016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ اسفند ۹۶ - ۴:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  ریاست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، بیان داشت: انتظار می ‌رود وزارت راه و شهر سازی به سازمان نظام مهندسی کمک و از مداخله گری در امور این سازمان خودداری کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری

وزارت راه و شهرسازی در امور سازمان  نظام مهندسی دخالت نکند

محمود ایلخان قبل از ظهر امروز پنج شنبه در مجمع بسیج مهندسین کشور که در تالار فجر اهواز برگزار گردید، گفت: بهبود وضعیت سازمان نظام مهندسی کشور همواره یکی از دغدغه ها و اولویتهای اصلی این حوزه محسوب می گردد و در همین راستا تلاش شده تا با نگاه ملی برنامه هایی برای ارتقای این سازمان انجام داد، زیرا این مسیر در انتها سبب افزایش کیفیت ساخت و سازها در کشور میشود.
ایلخان تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان، یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که اعضای هیئت مدیره آن نیز با انتخابات مشخص میشوند؛ این نهاد طبق قانون، وظایفی را بعهده دارد که انتظار میرود تا با استفاده از ظرفیت مجمع، امورات خود را اداره و مباحث مهم را نیز دنبال کنند.
وی اظهار داشت: در سازمان نظام مهندسی کمتر دیده شده که به تمامی امور نظام مهندسی پرداخته شود، متاسفانه در این سازمان به اهداف تعریف شده نیز کم تر توجه میشود. سازمان نظام مهندسی تا کنون در استانهای مختلف اقدامات خوبی را انجام داده، ولی این فعالیتها کافی نیست زیرا در برخی از بخش‌ ها اقدامات لازم صورت نگرفته است.

وزارت راه و شهرسازی در امور سازمان نظام مهندسی دخالت نکند

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور هم چنین با اشاره به زمین لرزه در کرمانشاه گفت: متاسفانه ساختمانهای تازه احداث شده در شهر سرپل ذهاب در این زلزله آسیب جدی دیدند در حالیکه نباید با چنین شرایطی روبرو میشدند.
وی در خاتمه یاد آور شد: انتظار می ‌رود وزارت راه و شهر سازی نیز در راستای بهبود شرایط موجود به سازمان نظام مهندسی کمک و از مداخله گری در امور این سازمان خودداری کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۶
860 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0