حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره تخصصی محمدرضا دربندی

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره تخصصی حوزه صنعت ساختمان

محمدرضا دربندی _ مدیر کل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با دست ‌اندرکاران ماهنامه شمس با استقبال از طرح برگزاری سومین جشنواره نشریات تخصصی حوزه صنعت ساختمان، آمادگی حوزه متبوع خود را برای همکاری در برگزاری شکوهمند و اثربخش این جشنواره اعلام نمود.

کد خبر: 970718013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ - ۱۲:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدرضا دربندی _ مدیر کل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با دست ‌اندرکاران ماهنامه شمس با استقبال از طرح برگزاری سومین جشنواره نشریات تخصصی حوزه صنعت ساختمان، آمادگی حوزه متبوع خود را برای همکاری در برگزاری شکوهمند و اثربخش این جشنواره اعلام نمود.

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره تخصصی

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره تخصصی

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی از برگزاری جشنواره تخصصی حوزه صنعت ساختمان

دربندی اظهار داشت: بخاطر شرایط سهل و ساده ای که این وزارتخانه برای صدور مجوز رسانه ها در نظر گرفته، هم اکنون هزار و سیصد خبرگزاری و پایگاه خبری در عرصه های اطلاع رسانی کشور فعالیت دارند. هم چنین بیش از سه هزار و هشتصد عنوان جراید و مطبوعات از روزنامه تا سالنامه به انتشار اخبار و مطالب در حوزه های گوناگون برای مخاطبان عام یا خاص مشغول هستند و تعداد قابل توجهی از آنها به رشته های تخصصی از جمله ساختمان میپردازند.
دربندی ادامه داد: برگزاری جشنواره نشریات تخصصی صنعت ساختمان میتواند نقش مؤثری در جهت رشد و توسعه اطلاع رسانی و تولید محتوا ایفا کند.
مدیر کل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر چه با گسترش شبکه های اجتماعی و توسعه فعالیت در حوزه های مجازی عملاً گرایش مخاطبان به استفاده از خبرگزاریهای الکترونیکی و پایگاههای خبری مجازی در حال تغییر است، لیکن آن چه نباید در این مرحله مورد غفلت قرار گیرد، توجه به صحت و دقت در خبر است.

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره تخصصی

وی از هیئت تحریریه شمس نیز خواست به موازات انتشار مکتوب این نشریه تخصصی، بر حضور در فضای مجازی نیز تمرکز کنند و به تولید محتوای غنی تخصصی برای سایر نشریات این حوزه بپردازند.
در این دیدار که در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت، زکریا سلیمانی _ سردبیر ماهنامه فنی و مهندسی شمس در گزارش خود، روند انتشار مجله را تشریح کرد و در مورد طرح برگزاری جشنواره مطبوعات حوزه صنعت ساختمان که با موافقت شورای مرکزی سازمان برگزار می گردد، توضیحاتی داد. این جشنواره قرار است اواخر پاییز سال جاری در تهران برگزار گردد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۹۷
818 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0