نظام مهندسی معدن نه جاسوس وزارت صنعت است نه وبال معدنکار ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی معدن بیان کرد:

نظام مهندسی معدن نه جاسوس وزارت صنعت است نه وبال معدنکار

ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی معدن ایران عنوان کرد: این سازمان نه جاسوس وزارت صنعت، معدن و تجارت است و نه میخواهد وبال گردن معدنکار باشد؛ بلکه کمک حال بهره برداران است.

کد خبر: 970820003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ - ۷:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی معدن ایران عنوان کرد: این سازمان نه جاسوس وزارت صنعت، معدن و تجارت است و نه میخواهد وبال گردن معدنکار باشد؛ بلکه کمک حال بهره برداران است.

نظام مهندسی معدن نه جاسوس وزارت صنعت است نه وبال معدنکار

نظام مهندسی معدن نه جاسوس وزارت صنعت است نه وبال معدنکار

نظام مهندسی معدن نه جاسوس  وزارت صنعت است نه وبال معدنکار

«نادعلی اسماعیلی»:

در مراسم معارفه ریاست جدید سازمان نظام مهندسی معدن گفت: سازمان نظام مهندسی معدن ایران، قانونگذار و بازوی بخش معدن است.
اسماعیلی که ۳ سال عهده دار مسوولیت سازمان نظام مهندسی معدن بود، گفت: بخش معدن بر پایه قانون سال هفتاد و هفت دو بال دارد که یکی نظام مهندسی معدن و دیگری صندوق بیمه خدمات معدنی است که با انجام وظیفه آن ها، بخش معدن موفق میشود.

** اصلاح قانون نظام مهندسی معدن الزامی است
ریاست جدید سازمان نظام مهندسی معدن ایران:

نیز در این مراسم، بیان کرد: با توجه به فعالیتهای امروز، باید قانون نظام مهندسی معدن اصلاح گردد.
«داریوش اسماعیلی» گفت: پیشنهادهای ارایه گردیده در این بخش تا آذر ماه تقدیم می گردد تا در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

اسماعیلی تصریح کرد:

یکی از بهترین راههای برخورد با فساد، هوشمندسازی سیستمها و تلاش جدی است که باید از خود شروع کرده و به موازات آن در اداره های بخش معدنی جلو ببریم.
وی از اقدامات صورت گرفته در نظام مهندسی معدن به حاکمیت اصول فنی و کارشناسی مهندسی در بخش معدن و کمک به وزارت صنعت در انجام امور حاکمیتی و غیر حاکمیتی اشاره و عنوان کرد: دولت نمیتواند بخش حاکمیتی را به بخش خصوصی واگذار کند ولی نظام مهندسی معدن بعنوان بازوی وزارتخانه در انجام امور حاکمیتی همراهی میکند.


به گفته اسماعیلی، سازمان نظام مهندسی معدن بیش از سی و هفت هزار عضو دارد که در امور معدن، متالوژی، استخراج و دیگر حوزه ها تحصیل کرده اند و بیش از نیمی از آنها پروانه صلاحیت دارند.
اسماعیلی گفت:

داشتن قانون ویژه از امتیازهای نظام مهندسی معدن بین مجموعه های بخش خصوصی است.
«سهراب بهلولی قشقایی»

نماینده ادوار پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، نیز در این مراسم، تاریخچه ای از قانونهای مربوط به معادن را دوره کرد.
مراسم معارفه ریاست جدید سازمان نظام مهندسی معدن شامگاه شنبه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار گردید.
در این جلسه،

وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون امور معادن و صنایع معدنی وی، اعضای سازمان نظام مهندسی معدن در استانهای مختلف کشور، مدیران انجمنها و تشکلهای معدنی و فعالان این بخش حاضر بودند.
در این مراسم، داریوش اسماعیلی بعنوان ریاست جدید سازمان نظام مهندسی معدن ایران معرفی و از تلاشهای نادعلی اسماعیلی قدردانی گردید.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۷
909 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0