ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

عضویت سی و شش هزار نفر در سازمان نظام مهندسی استان مازندران

فرشیدرضا حقیقی با عنوان این که هم اکنون سی و شش هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی استان هستند اظهار داشت: این سازمان تلاش میکند تا خدمات مهندسی به مردم آسان گردد.

کد خبر: 970924013 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آذر ۹۷ - ۸:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرشیدرضا حقیقی با عنوان این که هم اکنون سی و شش هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی استان هستند اظهار داشت: این سازمان تلاش میکند تا خدمات مهندسی به مردم آسان گردد.

سی و شش هزار نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان مازندران هستند

وی در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان این که هم اکنون سی وشش هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی مازندران هستند گفت: نظام مهندسی با دارا بودن مهندسان کارآمد در راستای تسهیل در امور مردم و ساخت و ساز مناسب قدم بر میدارد.
رییس سازمان استان به نقش نظام‌ مهندسی ساختمان در ارتقا کیفیت ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: این سازمان در ۳ حوزه سرمایه گذار، مهندسین سازنده و مردم ایفای نقش میکند که تسهیل در کار مردم در اولویت فعالیتهای این سازمان قرار دارد.
وی:

با عنوان این که این سازمان با چهل درصد مردم که فعالیت ساخت و ساز دارند به صورت مستقیم سرو کار دارد افزود: به علت نقش مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان به طور حتم عملکرد آن در ارتقا سطح کیفیت ساخت و ساز نقش ارزندهای دارد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران تصریح کرد:

نظام مهندسی ساختمان بنای ششصد متر و دو سقف را به مردم کمک میکند تا نیازمندی های این قشر از جامعه مرتفع گردد.

عضویت سی و شش هزار نفر در سازمان نظام مهندسی استان مازندران

نعمتیان _ نائب رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران:

در ادامه خواستار اصلاح قانون برای بیمه کردن مهندسان در کنار کارگران در مجلس شورای اسلامی شد و افزود: بسیاری از مهندسان این سازمان بیمه نبوده و یا به هر علتی هنوز استخدام نشده اند .
نعمتیان خاطر نشان کرد:

مشکلی که امروزه در بحث ساختمان سازی وجود دارد و مردم چندان به آن توجه نمیکنند استحکام دیوار ساختمان است که اگر زلزله ۷ ریشتری اتفاق افتد شاید ستون ساختمان آسیب چندانی نبیند ولی دیوارها به سرعت ریزش میکند آن هم به علت این است که مردم به نکات ایمنی در ساخت و ساز دیوارهای ساختمان با توجه به تاکید مهندسان این حوزه توجه نمیکنند.
وی بر ضرورت فرهنگ سازی مشکل مطروحه در تریبون نماز جمعه تاکید کرد و افزود: میطلبد تا مسئولان این بخش عواقب این کار را به مردم گوشزد کنند.
منبع: ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۷
636 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0