دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت

دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت

دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت ، در سالن جلسات سازمان صورت گرفت. بخش اعظم بودجه سازمان صرف هزینه های تکلیفی می گردد

کد خبر: 030327005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ خرداد ۰۳ - ۴:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت ، در سالن جلسات سازمان صورت گرفت. بخش اعظم بودجه سازمان صرف هزینه های تکلیفی می گردد

دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت

دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت
دیدار اعضای هیات رئیسه سازمان با مدیران بانک تجارت
اعضای هیات رئیسه سازمان استان در راستای گسترش تعاملات بانک و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیران بانک تجارت جلسه مشترکی در سالن جلسات سازمان تشکیل دادند.
در این نشست، علی‌رضا باقری نائب رئیس سازمان استان ضمن تشکر از عملکرد بانک تجارت، سطح همکاری های موجود را مثبت ارزیابی کرد و گسترش مناسبات متقابل را خاستار شد و طی سخنانی ابراز امیدواری کرد در راستای تعاملات بانکی و ارائه خدمات به اعضا و مراجعین محترم بانک تجارت به گسترش خدمات بیشتر در بخش تسهیلات و الکترونیکی کردن آنها هم برای اعضا و هم کارکنان و خود سازمان بپردازد.
حسین (پژمان) بیرانوند، خزانه دار سازمان ضمن تشکر از خدمات ارزنده و ارایه تسهیلات فردی بانک تجارت گفت: بخش اعظم بودجه سازمان صرف هزینه های تکلیفی می گردد که در این راستا باید از تسهیلات بانکی به نحو مطلوب به منظور بهبود شرایط سازمان بهره مند شد، که تا کنون بانک تجارت هیچ‌گونه تسهیلاتی به سازمان ارائه نداده است.
در ادامه، بیرانوند در صورت افزایش سطح همکاری های فی مابین، ادامه داد: بسته های جدید تسهیلات بانکی از جانب بانک تجارت معرفی گردد تا توسط هیات مدیره محترم بررسی و به اعضای سازمان اعلام شود.
بیرانوند اظهار امیدواری کرد: سقف تسهیلات بانک تجارت افزایش یابد و در راستای پیشبرد اهداف متعالی سازمان همکاری‌های لازم انجام پذیرد.
وی در ادامه برای رفع مشکلات و موانع و تحقق اهداف، بر لزوم افزایش روابط کارگزاری بانکی و افزایش برنامه های برای پرداخت تسهیلات، به ویژه با سود کم‌تر و بنابر حساب اعضاء که به واسطه سازمان به بانک معرفی شده اند تاکید کرد و گفت: امیدوار هستیم مذاکرات پیش رو با بانک تجارت برای پرداخت تسهیلات ثبت نامی ظرف مدت ۲ سال گذشته و معرفی نامه های اعلامی به بانک مشکلات و موانع را دراین حوزه از سر راه بردارند، در صورت عدم ایفای تعهدات بانک تجارت به عنوان دلیل خاتمه دادن یا کاهش مراودات به عنوان بانک مرجع سازمان در جلسات آتی هیات مدیره مورد بررسی و تصمیمات لازمه اتخاذ خواهد شد.
مدیر شعبه مرکزی بانک تجارت با ابراز خرسندی از ارایه خدمات مالی و بانکی، بانک تجارت به اعضای سازمان نظام مهندسی استان ادامه داد: در این مدت بانک تجارت با سازمان نظام مهندسی تعاملات و همکاری‌های بسیار ارزنده ای داشته است و دلیل بر ارتباط بسیار قوی و مستحکم این دو سازمان با هم می باشد که امیدوار هستیم در آینده بتوانیم خدمات مالی و بانکی ویژه ای را به جامعه مهندسین استان ارایه دهیم.
مسئول بازاریابی شعب بانک تجارت استان نیز همکاری و تعامل دیرینه بانک تجارت و سازمان را باعث افتخار دانست و گفت: سازمان استان از مشتریان خوب بانک تجارت است.
وی در ادامه به نمایندگی از مدیریت شعب استان، با توجه به درخواست هیات مدیره محترم سازمان برنامه های از قبیل وام قرض الحسنه کالا و تعاملات برای ارایه تسهیلات بیشتر به سازمان را اعلام کرد.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ خرداد ۰۳
87 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0