دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی ، صورت گرفت. نشست مشترک مدیر محترم سرپرستی، مسئول محترم خسارت درمان و مسئول محترم صدور بیمه کوثر با محوریت بررسی نارضایتی های اعضا از نحوه ارائه خدمات برگزار شد

کد خبر: 030717006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۰۳ - ۱۱:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی ، صورت گرفت. نشست مشترک مدیر محترم سرپرستی، مسئول محترم خسارت درمان و مسئول محترم صدور بیمه کوثر با محوریت بررسی نارضایتی های اعضا از نحوه ارائه خدمات برگزار شد

دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی
نشست مشترک رییس و نمایندگان هیات مدیره با مدیران بیمه کوثر
دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
نشست مشترک مدیر محترم سرپرستی، مسئول محترم خسارت درمان و مسئول محترم صدور بیمه کوثر با محوریت بررسی نارضایتی های اعضا از نحوه ارائه خدمات برگزار شد.
برزگانی مدیر سرپرستی بیمه کوثر در ابتدای این نشست، اظهار داشت: استمرار این قرارداد به ما این فرصت را می دهد که برای خدمت بیشتر به خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، پایه های مناسبی را بنا کنیم.
وی گفت: از نظر این شرکت طرح‌های بیمه ای از یک نقطه شروع و با گذشت زمان و در درازمدت به تکامل می رسد و نتیجه لازم را ببار می نشاند. ما امیدوار هستیم با همکاری متقابلی که وجود دارد سرویس دهی را کامل کنیم تا این خدمات بهتر از گذشته ارائه گردد.
آبسواران، مسئول خسارت درمان با ذکر مسائل مربوط به بیمه و خدماتی را که این بیمه ارائه می دهد را بیان داشته و جزئیات بیمه کوثر را توضیح دادند.
نصرآبادی، رییس سازمان در این نشست به بیان مشکلات و چالش‌های مهندسان در حوزه بیمه تکمیلی پرداخت و گفت: مهم‌ترین درخواست سازمان کاهش چالش ها در نحوه پرداخت و تسهیل امور است و عدم خدمت رسانی به موقع از طرف بیمه به همکاران به هیچ وجه از طرف سازمان قابل قبول نخواهد بود.
اهم موارد نهایی شده در این نشست:
– افزایش مراکز طرف قرارداد درمان جهت سهولت خدمات درمانی
– حضور نماینده بیمه در روزهای سه‌شنبه هرهفته از ساعت۸:۰۰-۱۲:۰۰
– تهیه رسید جهت تحویل مدارک (پی‌گیری زمان تحویل و واریزی)
-افزایش مراکز طرف قرارداد در شهرستان‌ها و معرفی نماینده بیمه جهت اخذ مدارک در دفاتر نمایندگی
– تسریع در پرداخت نهایی هزینه ها
– اطلاع رسانی در خصوص موارد خاص مفاد تفاهم نامه
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۰۳
63 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0