حضور گسترده مهندسین در انتخابات؛ مانع تشکیل شبکه‌ های شبه مافیایی حضور مهندسین در انتخابات

حضور گسترده مهندسین در انتخابات؛ مانع تشکیل شبکه‌ های شبه مافیایی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان نزدیک است و ثبت نام از داوطلبان هیات مدیره شروع شده ولیکن علی رغم گذشت بیش از بیست سال از تشکیل این سازمان و 7 دوره هیات مدیره، مشکلات این سازمان هم چنان باقی است. عملکرد این سازمان بهیچ وجهی پاسخگوی انتظارات اعضای آن نبوده و فاصله خیلی زیادی بین اقدامات انجام شده و انتظارات مهندسان وجود دارد.

کد خبر: 970422005 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ تیر ۹۷ - ۲:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی،انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان نزدیک است و ثبت نام از داوطلبان هیات مدیره شروع شده ولیکن علی رغم گذشت بیش از بیست سال از تشکیل این سازمان و ۷ دوره هیات مدیره، مشکلات این سازمان هم چنان باقی است. عملکرد این سازمان بهیچ وجهی پاسخگوی انتظارات اعضای آن نبوده و فاصله خیلی زیادی بین اقدامات انجام شده و انتظارات مهندسان وجود دارد.

حضور گسترده مهندسین در انتخابات؛ مانع تشکیل شبکه‌ های شبه مافیایی

حضور گسترده مهندسین در انتخابات؛ مانع تشکیل شبکه‌ های شبه مافیایی

حضور گسترده مهندسین در  انتخابات؛ مانع تشکیل شبکه‌ های شبه مافیایی

این سازمان طی چند دوره اخیر از یک سو با انحراف از اهداف اصلی قانون و رانت‌ جویی برخی از اعضای هیات مدیره و از طرف دیگر با اختلافات درونی و بیرونی درگیر حاشیه ها شده و عملا تبدیل به سازمانی منفعل شده که برآیند آن تاثیرگذاری خیلی اندک بر سرنوشت حرفه ای مهندسان بوده است. این امر به ویژه با تشکیل شبکه ‌های شبه مافیایی در اطراف برخی از اعضای هیات مدیره دوره ‌های اخیر و یا تعدادی از دفاتر نمایندگی، سبب انتقادات و نارضایتی زیاد به این سازمان شده و از اندک اعضای هیات مدیره که قصد اصلاح این روند معیوب را دارند نیز کاری برنیامده است.
اعضای محترم سازمان
قهر و عدم حضور اعضا در طی دوره‌های اخیر چاره کار نیست و تنها راه اصلاحات عمیق، حرکت به سمت تعالی، حفظ منافع اعضا و منافع مردم را حضور فعال اکثریت اعضای سازمان در انتخابات و پس از آن می ‌باشد.

حضور گسترده مهندسین در انتخابات؛ مانع تشکیل شبکه‌ های شبه مافیایی

طبق این اساس از تمام اعضای فرهیخته سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و تشکل‌ های صنفی – حرفه ‌ای دعوت می ‌کند، مهندسانی را که شایسته حضور در هیات مدیره تشخیص می ‌دهند را ترغیب به نامزدی در این انتخابات نمایند تا با سعی همگی شاهد حضور پررنگ مهندسان برای گزینش هیئت مدیره کارساز و موفق باشیم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ تیر ۹۷
1189 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0