در حال حاضر مردم در حال شهرسازی هستند ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته کرده است

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای استان را آشفته کرده و این فشار به حدی زیاد است که شهرهای ما از انسان محور به ماشین ‌محور مبدل شده است.

کد خبر: 960927006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ - ۸:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای استان را آشفته کرده و این فشار به حدی زیاد است که شهرهای ما از انسان محور به ماشین ‌محور مبدل شده است.حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته کرده است

حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته کرده است

حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته کرده است

حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته  کرده است

مهران فرصت بیان داشت: باید بپذیریم که مشکلات در حوزه شهری ما زیاد است اما باید چاره‌‌ اندیشی کنیم و واقعا آیا چیزی که در حال حاضر می ‌بینیم شایسته شهروندان ما است، آیا چیزی که می‌ سازیم با استانداردها و اصول مطابقت می ‌کند.
فرصت تصریح کرد: کنترل و نظارت بر ساخت و سازها شهری جایگاهش در شهرسازی‌ های کجا قرار دارد.
وی با اشاره به این که توسعه ناپایدار در شهرهای بزرگ شکل گرفت، ادامه داد: حاشیه ‌نشینی در شهرها رواج پیدا کرده است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران افزود: حاشیه ‌سازی کالبد شهر را آشفته کرده و این فشار بحدی زیاد است که شهرهای ما از انسان محور به ماشین‌ محور مبدل شده است.

حاشیه ‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته کرده است

فرصت با اشاره به این که سال پیش پنج میلیون هفتصد هزار متر ساخت و ساز شده است، خاطر نشان کرد: برای سه میلیون و هفتصد هزار ساختمان پروانه صادر شده است و مابه‌التفاوت این ارقام تخلف ساختمانی انجام شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران یاد آور شد: پنج هزار و ششصد عدد پروانه ساختمانی در استان صادر شده است که پنج هزار و سیصد تخلف پس از صدور پروانه اتفاق افتاد، با این آمار و ارقام‌ ها جایگاه نظارت‌ ها کجا است.
منبع : موج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۶
826 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0