معاونت فنی و اجرایی مسکن و شهرسازی سمنان پروانه مهندسی خود را عودت داد بمنظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت پذیرفت؛

ریاست هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود پروانه مهندسی خود را به نظام مهندسی عودت داد.

حمیدرضا یزدانی ریاست هیات ‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود بدنبال ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در نامه ای به مهندس کامران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آن استان، پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را به آن سازمان عودت داد.

کد خبر: 961120003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ بهمن ۹۶ - ۴:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی، حمیدرضا یزدانی ریاست هیات ‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود بدنبال ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در نامه ای به مهندس کامران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آن استان، پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را به آن سازمان عودت داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود پروانه مهندسی خود را عودت داد

ریاست هیات‌ مدیره و مدیرعامل  شرکت عمران شهر جدید بینالود پروانه مهندسی خود را به نظام مهندسی عودت داد.

متن نامه فوق بدین شرح است: با سلام و احترام/ در اجرای دستورالعمل شماره ۰۲ / ۱۰۰ /۵۷۵۷۳ مورخ ۱۳۹۶.۱۱.۵ آخوندی مقامعالی وزارت راه و شهرسازی، به پیوست پروانه اشتغال به مهندسی خود به شماره ۱۹۳۰۰۰۴۶۵۲ را برای نگه داری در آن سازمان تقدیم می‌ کنم.
لازم به ذکر است، قبل از این نیز در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بدنبال ابلاغیه دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض، مقامات وزارت راه و شهرسازی هم چون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، محمد سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، منوچهر شیبانی ‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، پروانه مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت دادند تا به امانت نزد آن سازمان بماند و بعد از پایان شمول دستورالعمل مذکور، عودت گردد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود پروانه مهندسی خود را عودت داد

هم چنین اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز پیش از این، پروانه خود را به سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی تحویل داد.

منبع : مسکن و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ بهمن ۹۶
739 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 1