همکاري کم رنگ نظام مهندسي براي بازسازي واحدهاي شهري ریاست بنياد مسکن کرمانشاه

روستاهاي کرمانشاه تا پاييز سال آينده بازسازي میگردند/همکاري کم رنگ نظام مهندسي براي بازسازي واحدهاي شهري

ریاست بنياد مسکن کرمانشاه با اشاره به همکاري محدود نظام مهندسي و شهرداري براي بازسازي شهرهاي کرمانشاه، بیان کرد: واحدهاي تخريب شده در قسمت روستاها تا پاييز سال آينده بصورت کامل احداث خواهد شد اما شش هزار و پانصد واحدهاي موجود در شهرها به دلیل همکاري کم سازمان نظام مهندسي و شهرداري با کندي صورت مي ‌گيرد.

کد خبر: 961129011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ - ۲:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست بنياد مسکن کرمانشاه با اشاره به همکاري محدود نظام مهندسي و شهرداري براي بازسازي شهرهاي کرمانشاه، بیان کرد: واحدهاي تخريب شده در قسمت روستاها تا پاييز سال آينده بصورت کامل احداث خواهد شد اما شش هزار و پانصد واحدهاي موجود در شهرها به دلیل همکاري کم سازمان نظام مهندسي و شهرداري با کندي صورت مي ‌گيرد.

همکاري کم رنگ نظام مهندسي براي بازسازي واحدهاي شهري

همکاري کم رنگ نظام مهندسي براي بازسازي واحدهاي شهري

روستاهاي کرمانشاه تا پاييز سال آينده بازسازي میگردند/همکاري  کم رنگ نظام مهندسي براي بازسازي واحدهاي شهري

علي عاطفي، در مورد روند بازسازي واحدهاي مسکوني در شهرها و روستاهاي کرمانشاه، گفت: بيش از چهار هزار واحد پي ‌کني شده، نزديک به دو هزار و صد واحد فونداسيون اجرا شده و حدود ۱ هزار و ششصد واحد هم اسکلت‌ سازي شده است.
عاطفی ادامه داد: بازسازي و اسکان دائم در روستاهاي کرمانشاه کم تر از ۱ ماه است که شروع شده و در اين مدت بيش از ۱ هزار و ششصد واحد اسکلت سازي نيز انجام داده‌ايم.
وی در توضيح اقدامات اوليه براي اسکان مردم در واحدهاي مسکوني اظهار داشت: بازسازي روستاهاي حدود يک سال زمان ‌بر خواهد بود و برنامه بنياد مسکن بازسازي کامل روستاها تا پايان سال آينده است.
رئيس بنياد مسکن کرمانشاه با تاکید بر اين که بيش از بیست و یک هزار واحد مسکوني در روستاها و شهرهاي استان کرمانشاه صد در صد تخريب شده‌اند، عنوان داشت: واحدهاي تخريب شده در قسمت روستاها تا پاييز سال آينده بصورت کامل احداث خواهد شد اما شش هزار و پانصد واحدهاي موجود در شهرها به دلیل همکاري کم سازمان نظام مهندسي و شهرداري با کندي صورت مي ‌گيرد.

همکاري کم رنگ نظام مهندسي براي بازسازي واحدهاي شهري

عاطفی با اشاره به اين که در روستاها بيش از ۱ هزار و ششصد واحد اسکلت اجرا شده است، خاطر نشان ساخت: با توجه به آمار بازسازي واحدهاي روستايي در کرمانشاه در مقابل روند اسکلت سازي به دلیل همکاري کم شهرداري و نظام مهندسي بخوبي صورت نميگيرد.

منبع : خبرگزاری آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۶
769 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0