مسئولین فنی معادن چشمهای نظارتی سازمان هستند نایب رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان ‌رضوی خبر داد:

عمر ماشین آلات معدن در استان خراسان ‌رضوی بالای بیست سال است

غلامرضا نازپرور بیان کرد: متوسط عمر ماشین آلات بهره‌ برداری از معادن در خراسان رضوی بالای بیست سال است.

کد خبر: 960912015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ آذر ۹۶ - ۵:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، غلامرضا نازپرور بیان کرد: متوسط عمر ماشین آلات بهره‌ برداری از معادن در خراسان رضوی بالای بیست سال است.عمر ماشین آلات معدن در استان خراسان ‌رضوی بالای بیست سال است

عمر ماشین آلات معدن در استان خراسان ‌رضوی بالای بیست سال است

عمر ماشین آلات معدن در استان خراسان ‌رضوی بالای بیست سال است

عمر ماشین آلات معدن در استان خراسان ‌ رضوی بالای بیست سال است

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی گفت: اگر دستورالعمل استفاده از ماشین آلات خارجی فرسوده اجرایی گردد مشکل زیادی از معدنکاران در خراسان ‌رضوی حل می‌ شود.
نازپرور ادامه داد: ماشین آلات مورد استفاده بهره ‌برداران معادن در خراسان رضوی خیلی فرسوده بوده و علاوه بر این بخشی که نوسازی شده نیز از شرکت‌ های چینی خریداری شده ‌اند که به اندازه‌ ای که باید کیفیت ندارند.
وی افزود: با توجه به این که ماشین آلات بهره ‌برداری از معدن معمولا قیمت ‌های بالایی داشته و ممکن است یک بولدوزر بین هفتصد تا هشتصد میلیون تومان قیمت داشته باشد می ‌توان از ماشین ‌های دست دوم زیر پنج سال کارکرد شرکت ‌های معتبر اروپایی استفاده کرد؛ تا بهره ‌وری را بالاتر ببرد.
وی با اشاره به این که متوسط عمر ماشین آلات معدنی در خراسان رضوی حدود بیست سال است، خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی، دستورالعمل ورود ماشین آلات دست دوم خارجی که قیمت مناسب‌ تری داشته و معد‌کاران میتوانند آن ها را خریداری کنند راهکاری است که به بهبود وضعیت ناوگان این بخش کمک می ‌کند.

عمر ماشین آلات معدن در استان خراسان ‌رضوی بالای بیست سال است

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی یاد آور شد: باید در نظر گرفت که پیشرفت تکنولوژی برای بهبود عملکرد در حوزه معدن بویژه در خراسان رضوی که معدن یکی از بخش ‌های اقتصادی فعال در خراسان رضوی دارای اهمیت خیلی بالایی است.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آذر ۹۶
1050 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0