نظام مهندسی ساختمان پیشرو در صنعت ساختمان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان

نظام مهندسی ساختمان پیشرو در صنعت ساختمان 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در جلسه با کمیته های فنی سازمان با بیان این مطلب گفت: یکی از کارهای خوب و قابل تقدیر سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، فعالیت‌های کمیسیون ساختمان پایدار است که در مبحث نوزدهم و الگوی رعایت مصرف انرژی فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

کد خبر: 190929005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ مهر ۹۸ - ۳:۵۰ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در جلسه با کمیته های فنی سازمان با بیان این مطلب گفت: یکی از کارهای خوب و قابل تقدیر سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، فعالیت‌های کمیسیون ساختمان پایدار است که در مبحث نوزدهم و الگوی رعایت مصرف انرژی فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

نظام مهندسی ساختمان پیشرو در صنعت ساختمان

نظام مهندسی ساختمان پیشرو در صنعت ساختمان

نظام مهندسی ساختمان باید در صنعت  ساختمان پیش‌رو باشد

میرمحمد غراوی اظهار داشت: برای اجرایی شدن صرفه جویی در مصرف انرژی باید فرهنگ سازی گردد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان یک سازمان مردم نهاد و همکار دولت در این راستا نقش  تاثیر گذاری دارد.

وی گفت: بعضی موارد در صنعت ساختمان حقوق عامه است و نباید این حقوق نادیده گرفته شود.

نظام مهندسی ساختمان پیشرو در صنعت ساختمان

معاون عمرانی استانداری گلستان افزود: پیشنهاد اجرایی شدن ساختمان پایدار در استان از ساختمانهای اداری دولتی اقدام درستی است و باید کمیته ای متشکل از اعضای کمیسیون نظارت شورای فنی استان و کارگروه مصالح و شورای مسکن استان تشکیل و از مکانیزم‌های تشویقی که امکان تحقق آن در استان وجود دارد، استفاده گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۸
561 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0