خطیبی نظام مهندسی ساختمان استان تهران رضا خواجه ‌ای

آخرین وضعیت روند ساخت ‌و ساز در مناطق زلزله ‌زده سر پل ‌ذهاب

روند ساخت‌ و‌ ساز در روستاهای سر پل ‌ذهاب با سرعت خوبی در حال انجام است اما این روند در مناطق شهری به کندی پیش می‌ رود، ‌مردم علت این کندی را وجود مشکلات صدور پروانه و مجوز از طرف شهرداری و نظام مهندسی اعلام کرده ‌اند.

کد خبر: 970301009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ - ۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، روند ساخت‌ و‌ ساز در روستاهای سر پل ‌ذهاب با سرعت خوبی در حال انجام است اما این روند در مناطق شهری به کندی پیش می‌ رود، ‌مردم علت این کندی را وجود مشکلات صدور پروانه و مجوز از طرف شهرداری و نظام مهندسی اعلام کرده ‌اند.

آخرین وضعیت روند ساخت ‌و ساز در مناطق زلزله ‌زده سر پل ‌ذهاب

آخرین وضعیت روند ساخت ‌و ساز در مناطق زلزله ‌زده سر پل ‌ذهاب

آخرین وضعیت روند ساخت ‌و ساز در مناطق زلزله ‌زده  سر پل ‌ذهاب

زلزله ی ۷٫۳ ریشتری بیست و یکم آبان‌ ماه سال گذشته به ۷ شهرستان و ۱ ‌هزار و نهصد و سی روستای استان کرمانشاه خسارت‌ هایی وارد کرد.
دوازده ستاد معین از استان‌ های مختلف کشور در مناطق زلزله‌ زده مستقر شدند تا کار ساخت‌ و‌ ساز با سرعت بیش تری انجام گردد.
ریاست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌ زده از پایان یافتن تعمیر و بازسازی سی و دو هزار واحد آسیب ‌دیده در این مناطق خبر داد.
رضا خواجه ‌ای در مورد آخرین وضعیت روند ساخت‌ و ساز در مناطق روستایی زلزله‌زده، بیان کرد: تا پایان شهریور ماه دوازده هزار واحد مسکونی روستایی تحویل متقاضیان داده می ‌شود.
روند ساخت‌ و‌ ساز در روستاهای این شهرستان با سرعت خوبی در حال انجام است.
ساخت‌ و‌ سازها در شهر سر پل ‌ذهاب به کندی پیش می ‌رود مردم دلیل، را وجود مشکلات در صدور پروانه و مجوز از طرف شهرداری و نظام مهندسی اعلام کرد‌ه‌اند.
بحث سرویس ‌های بهداشتی، پرداخت و آزاد سازی تسهیلات به متقاضیان برای ساخت‌ و‌ ساز واحدها و عدم و کمبود مصالح ساختمانی مهم ترین مشکلاتی بود که مردم این منطقه به آن اشاره کردند.

آخرین وضعیت روند ساخت ‌و ساز در مناطق زلزله ‌زده سر پل ‌ذهاب

مردم خواستند که بنیاد مسکن قرارداد خود را برای تهیه مصالح و … با شرکت ‌ها و واحدهای صنعتی استان کرمانشاه ببندند تا انتقال مصالح براحتی صورت می ‌گیرد و ساخت و ساز با سرعت بیش تری انجام گردد.

منبع : اقتصاد ایران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی نقشه برداري

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۹۷
959 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0