بزرگ ترین سمن کشور به یاری کرمانشاه شتافت بزرگ ترین سمن کشور

بزرگ ترین سمن کشور به یاری کرمانشاه شتافت

تشکلهای مردمی همواره در حل یک معضل اقتصادی یا اجتماعی و یا در رویارویی با حادثه های بزرگ و غیر مترقبه پیش گام تر از سایر سازمانها نقش خود را ایفا کرده اند. زلزله کرمانشاه بعنوان یک حادثه ملی همه مردم ایران را شوکه کرد و حس انسان دوستی و هم دردی همه آحاد جامعه را به طرف خود کشاند.

کد خبر: 960827009 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۹۶ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ,تشکلهای مردمی همواره در حل یک معضل اقتصادی یا اجتماعی و یا در رویارویی با حادثه های بزرگ و غیر مترقبه پیش گام تر از سایر سازمانها نقش خود را ایفا کرده اند. زلزله کرمانشاه بعنوان یک حادثه ملی همه مردم ایران را شوکه کرد و حس انسان دوستی و هم دردی همه آحاد جامعه را به طرف خود کشاند.بزرگ ترین سمن کشور به یاری کرمانشاه شتافت

بزرگ ترین سمن کشور به یاری کرمانشاه شتافت

بزرگ ترین سمن کشور به یاری کرمانشاه شتافت 

بزرگ ترین سمن کشور به یاری کرمانشاه شتافت

 

در این میان سمنها (سازمانهای مردم نهاد) توانستند بخش بسیاری از حجم امداد رسانی و تهیه مایحتاج اولیه زلزله زندگان را بدور از هر گونه بروکراسی و چرخه اداری پیچیده توسط اعضای شان که همان مردم هستند تامین کند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان ( شورای مرکزی) نیز با بیش از نیم میلیون نفر عضو در همه استانها توانست بعنوان بزرگ ترین سمن کشور در همان روزهای اولیه زلزله کرمانشاه کمکهای بسیاری را در قالب اقلام ضروری و نقدی راهی شهرهای زلزله زده کند.
هم دلی و هم دردی طیف عظیمی از مهندسین در قالب مجموعه های مردمی مانند سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور نشان از عشق و علاقه عمیقی است که برای سازندگی و بالندگی کشور عزیزمان وجود دارد. این موضوع بعنوان یک دارایی و سرمایه اجتماعی میتواند پشتوانه خوبی برای عبور کشور از بحرانهای اینچنینی باشد.

بزرگ ترین سمن کشور به یاری کرمانشاه شتافت


ایجاد فرایندهای گروهی در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور توانسته است همانند چتری از جنس جامعه متخصص و مهندسی ساختمان کشور بمدیریت بحرانها یاری کند که خود نشان از اهمیت سازمانهای مردم نهاد و نقش آن در کشور دارد.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۹۶
910 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0