صدور ششصد و پنجاه و دو پروانه در بخش دام و طيور استان قزوين معاونت بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي استان قزوين

صدور ششصد و پنجاه و دو پروانه در بخش دام و طيور استان قزوين

معاونت بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي استان قزوين بیان کرد: طي سال گذشته ششصد و پنجاه و دو فقره پروانه در زير بخش دام و طيور به متقاضيان در استان صادر گردید.

کد خبر: 970309010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ - ۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، معاونت بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي استان قزوين بیان کرد: طي سال گذشته ششصد و پنجاه و دو فقره پروانه در زير بخش دام و طيور به متقاضيان در استان صادر گردید.

صدور ششصد و پنجاه و دو پروانه در بخش دام و طيور استان قزوين

صدور ششصد و پنجاه و دو پروانه در بخش دام و طيور استان قزوين

ششصد و پنجاه و دو پروانه در بخش دام و طيور  استان قزوين صادر گردید

علي شاپور زاده روز ۴ شنبه در جلسه ستاد تنظيم بازار کالاهاي اساسي قزوين گفت: اين ميزان پروانه در زير بخش دام و طيور استان بعد از ارائه مدارک مورد نياز و استعلامهاي لازم از واحدهاي مربوطه توسط سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان صادر گردیده است.
شاپور زاده ادامه داد: از اين تعداد پروانه صادر شده صد و هشتاد و دو فقره موافقت اصولي، شصت و هفت فقره پروانه تاسيس، چهل و شش فقره پروانه بهره برداري و سیصد و پنجاه و هفت فقره نيز پروانه دامداري کوچک روستايي است.
به گفته معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي قزوين ؛ با بهره برداري از اين طرحها زمينه اشتغال براي دو هزار و هفتصد و چهل و ی نفر در استان فراهم شده است.
وی افزود: با توجه به استعداد خوب استان در توليدات دام و طيور و هم چنين نزديکي به بازار مصرف تهران، از سرمايه گذاران داخل و خارج براي سرمايه گذاري در بخش دام و طيور حمايت ميکنيم.

صدور ششصد و پنجاه و دو پروانه در بخش دام و طيور استان قزوين

استان قزوين داراي چهارصد و بیست و دو واحد مرغداري گوشتي به ظرفيت ده ميليون و ششصد هزار قطعه و هفتاد و سه واحد مرغداري تخم گذار به ظرفيت ۸ ميليون قطعه است.
اين استان هم چنين در بخش دام در مجموع با احتساب واحدهاي دامي صنعتي و سنتي، داراي نهصد و هشتاد و سه هزار راس گاو، هفتصد هزار راس گوسفند و صد و چهل هزار راس بز است.

منبع : خبرگزاری آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۷
949 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0