تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 صدور تاییدیه‌ گاز مسکن مهر پردیس

صدور تاییدیه‌ گاز مسکن مهر پردیس تا اطلاع ثانوی متوقف شد

یکی از پیمان کاران گازرسانی مسکن مهر پردیس در اطلاعیه از عدم صدور تاییدیه گاز واحد های این طرح تا اطلاع ثانوی خبر داده است. صدور این اطلاعیه آن هم در آستانه فصل سرما عجیب بنظر می‌ رسد.

کد خبر: 960822004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ - ۷:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  یکی از پیمان کاران گازرسانی مسکن مهر پردیس در اطلاعیه از عدم صدور تاییدیه گاز واحد های این طرح تا اطلاع ثانوی خبر داده است. صدور این اطلاعیه آن هم در آستانه فصل سرما عجیب بنظر می‌ رسد.صدور تاییدیه‌ گاز مسکن مهر پردیس تا اطلاع ثانوی متوقف شد

صدور تاییدیه‌ گاز مسکن مهر پردیس تا اطلاع ثانوی متوقف شد

صدور تاییدیه‌ گاز مسکن مهر پردیس تا اطلاع ثانوی متوقف ش

صدور تاییدیه‌ گاز مسکن مهر پردیس تا اطلاع  ثانوی متوقف شد

این پیمان کار گازرسانی در اطلاعیه ‌ای اعلام کرده؛ « با عرض پوزش تا اطلاع ثانوی به دلیل عدم نصب شیر ضد زلزله و نامه وصولی از هماهنگ کننده مهندسان محترم نظام مهندسی صدور تاییدیه انجام نمی‌ گردد.»
این اطلاعیه با توجه به این‌ که فصل سرما نزدیک است، مقداری عجیب بنظر می‌ رسد. همین پیمان کار خرداد ماه سال جاری باز هم خبرساز شده بود.
بر اساس قراردادهای مسکن مهر پیش فروشنده نباید بابت انشعابات هزینه ‌ای از متقاضیان مسکن مهر اخذ کند، ولی با این حال خرداد ماه سال جاری یکی از پیمان کاران گازرسانی فاز یازده اقدام به اخذ مبالغ بالایی از مردم کرد.
این در حالی بود که این پیمان کار در قبال انجام یک سری کارها از جمله دریافت تاییدیه و… درخواست مبالغ بالایی را از متقاضیان کرد. مسئله ‌ای که با اعتراض متقاضیان مسکن مهر مواجه شده و یک شنبه‌ هفته جاری نشستی در این‌ مورد میان یکی از مسئولین شرکت عمران پردیس و پیمان کار گازرسانی برگزار گردیده است.

صدور تاییدیه‌ گاز مسکن مهر پردیس تا اطلاع ثانوی متوقف شد


در نشست مذکور اخذ مبالغ خارج از چارچوب مورد اعتراض عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس و مردم قرار گرفت و پیمان کار هم در جواب گفته بود :«پول زور است و می ‌توانم بگیرم و وزارت راه و شهرسازی نیز نمیتواند در این رابطه کاری انجام دهد.»
شرکت عمران پردیس در ماجرای خردا دماه خیلی زود واکنش نشان داد و کار تا جایی پیش رفت که از پیمان کار شکایت کرد
حال باید دید شرکت عمران چه زمانی به اطلاعیه فوق ‌الذکر واکنش نشان می‌ دهد.
منبع : شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه ۱۱۰ سازمان مدیریت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۶
1143 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0