محسن اکبرزاده

روحیه تعاملی وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی ساختمان

در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی جویبار؛ دبیر کمیسیون ورزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: روحیه تعاملی وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی ساختمان امیدها را برای افزایش و ارتقا خدمات مهندسی بالا برده است.

کد خبر: 971211017 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ - ۴:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  از سازمان   نظام مهندسی ساختمان مازندران،در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی جویبار؛ دبیر کمیسیون ورزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: روحیه تعاملی وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی ساختمان امیدها را برای افزایش و ارتقا خدمات مهندسی بالا برده است.

روحیه تعاملی وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی ساختمان

روحیه تعاملی وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی ساختمان

 

روحیه تعاملی وزارت راه و شهرسازی  با نظام مهندسی ساختمان

محسن اکبرزاده در آیین جشن روز مهندسی شهرستان جویبار با اشاره به شهرت جهانی شهرستان جویبار در رشته ورزشی کشتی، گفت: به جهت دلاور مردی‌های ورزشکاران این شهرستان جویبار یک شهرستان با شناخت جهانی و بین المللی است.
اکبرزاده با اشاره به حضور مسئولان سیاسی و اجرایی شهرستان جویبار در این آیین، تصریح کرد: فرماندار، شهردار و بخشدار جویبار از بدنه جامعه مهندسان هستند و همین موضوع کمک‌کار توسعه خدمات مهندسی در این شهرستان بوده و هست.
وی با بیان این که در توسعه خدمات مهندسی در این شهرستان همین بس که شاهد احداث خانه‌های با استحکام بالا در برابر زمین لرزه و حوادث هستیم، افزود: این امر مهم با اعتماد مردم به مهندسان و توسعه خدمات فعالان این رشته در شهرستان رقم خورده است.
وب با اشاره به وحدت رویه و روحیه حل مشکلات که در هیات مدیره جدید در سازمان ایجاد شده است، ادامه داد: با روحیه تعاملی که در وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی کشور داشته و با توجه به شناختی که مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی از مازندران دارد امیدها برای افزایش و ارتقا خدمات مهندسی در کشور و استان افزایش پیدا کرده است.

روحیه تعاملی وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی ساختمان

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در خاتمه، از مسئولان برگزاری آیین روز مهندسی در سطح استان و شهرستان جویبار تقدیر و تشکر نمود.
در آغاز آیین، طبرستانی – ریاست دفتر نمایندگی جویبار به بیان گزارش از دفتر پرداخت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۷
590 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0