برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد:

تشدید نظارت بر ساخت و ساز اصولی ساختمان ‌ها در اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: نظارت بر ساخت اصولی ساختمان ‌ها در اردبیل تشدید میگردد و برای دست یابی به این مهم تعامل بین ناظران و مجریان ذی ‌صلاح پروژه‌ های ساختمانی امری لازم و ضروری است.

کد خبر: 961012004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ - ۷:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: نظارت بر ساخت اصولی ساختمان ‌ها در اردبیل تشدید میگردد و برای دست یابی به این مهم تعامل بین ناظران و مجریان ذی ‌صلاح پروژه‌ های ساختمانی امری لازم و ضروری است.تشدید نظارت بر ساخت و ساز اصولی ساختمان ‌ها در اردبیل

تشدید نظارت بر ساخت و ساز اصولی ساختمان ‌ها در اردبیل

تشدید نظارت بر ساخت و ساز اصولی ساختمان ‌ها در اردبیل

تشدید نظارت بر ساخت و ساز اصولی ساختمان ‌ها  در اردبیل

میر محمد سید هاشمی در نشست نظام مهندسی ساختمان در اردبیل عنوان کرد: استفاده از ظرفیت، صلاحیت و تعهدات مجریان ذی‌ صلاح برای رشته‌ های عمران و معماری بلا مانع است که انتظار می ‌رود این موضوع با جدیت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
سید هاشمی با اشاره به مفاد مبحث دوم مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل نحوه فعالیت سازندگان مسکن و ساختمان ادامه داد: عضوهای گروه ‌های تخصصی عمران و معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان میتوانند با رعایت کلیه ضوابط و قوانین مربوط به تغییر پروانه، نسبت به استفاده از صلاحیت اقدام کنند.
وی با اشاره به اهمیت مجریان ذی‌ صلاح در حفظ و حراست از سرمایه‌ های ملی، از تمامی مجریان ذی ‌صلاح خواست تا با دقت در اجرای صحیح پروژه‌ های ساختمانی، ضمن حراست از سرمایه ‌های ملی و مردمی، آرامش و امنیت را برای بهره‌ برداران آن به ارمغان آورند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تعامل میان ناظران و مجریان ذی ‌صلاح پروژه‌ های ساختمانی را جزو الزامات اساسی در افزایش کیفیت و ساخت اصولی ساختمان‌ ها عنوان کرد و گفت: تعامل میان ناظران و مجریان ذی‌ صلاح نه تنها سبب بالا رفتن سطح کیفیت پروژه‌ های ساختمانی می ‌شود بلکه اعتماد کارفرمایان را نسبت به استفاده از تخصص مهندسین افزایش داده و این تعامل در نهایت موجب ارتقای شان و منزلت جایگاه مهندسی در جامعه می ‌شود.

تشدید نظارت بر ساخت و ساز اصولی ساختمان ‌ها در اردبیل

سید هاشمی خاطر نشان کرد: همه سعی ما بر اینست که بتوانیم در این عرصه موفق عمل کرده و از این طریق مشکلات و موانع موجود را حل کنیم چرا که این موضوع برای ما دارای اهمیت زیادی است و باید مورد توجه واقع گردد.

منبع : فانوس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید اینترنتی کتاب مباحث نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ دی ۹۶
930 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0