رشد فزاینده تراز مالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان‌شمالی رشد فزاینده تراز مالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان‌شمالی

رشد فزاینده تراز مالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان‌شمالی

رشد فزاینده تراز مالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان‌شمالی ، نظام مهندسی کشاورزی یک سازمان غیر دولتی تخصصی است که وظیفه سازماندهی دانش‌آموختگان مرتبط با این حیطه را انجام می‌دهد

کد خبر: 030513002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مرداد ۰۳ - ۹:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رشد فزاینده تراز مالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان‌شمالی ، نظام مهندسی کشاورزی یک سازمان غیر دولتی تخصصی است که وظیفه سازماندهی دانش‌آموختگان مرتبط با این حیطه را انجام می‌دهد

رشد فزاینده تراز مالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان‌شمالی

رشد فزاینده تراز مالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان‌شمالی
رئیس نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌شمالی بیان کرد: تراز مالی نظام مهندسی کشاورزی استان در سال ۱۴۰۱، منفی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود در حالی که اکنون به مثبت ۴۳۹ میلیون تومان رسیده‌ است.
ذکریا محمدیاران، رئیس نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌شمالی، گفت: نظام مهندسی کشاورزی یک سازمان غیر دولتی تخصصی است که وظیفه سازماندهی دانش‌آموختگان مرتبط با این حیطه را انجام می‌دهد.
محمدیاران ادامه داد: در حال حاضر سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌شمالی، ۲ هزار و ۱۰۵ عضو دارد که ۸۳۴ نفر از این افراد در جایگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند و ۱۴۶ نفر نیز به‌عنوان کارشناس صدور مجوز در سازمان فعالیت می‌کنند.
وی گفت: در یک سال گذشته برای هزار و ۸۰۵ تن از اعضای سازمان دوره آموزشی برگزار شد و این مقدار نسبت به سالیان گذشته رشد فزاینده‌ای داشته‌است.
رئیس نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌شمالی ادامه داد: در آبان ماه ۱۴۰۲، نمایشگاه کشاورزی در خراسان‌شمالی به منظور نشان‌دادن توانمندی‌های استان به کشاورزان برگزار گردید.
محمدیاران ادامه داد: در یک سال گذشته و با پی‌گیری‌های صورت‌گرفته، با رای دیوان عدالت اداری و ابلاغ استانداری، صدور مجوز تأسیس داروخانه‌های گیاه پزشکی از حیطه اتاق اصناف خارج شد و اکنون صرفا از طریق نظام مهندسی کشاورزی این امر انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: رشد فزاینده تراز مالی در سازمان، بزرگ‌ترین اتفاقی بود که در سال گذشته صورت گرفت.
رئیس نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌شمالی گفت: تراز مالی نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌شمالی در سال ۱۴۰۱، منفی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود در حالی که اکنون به مثبت ۴۳۹ میلیون تومان رسیده‌ است.
منبع: خبرگزاری دانشجو

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۰۳
8 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0