روی آوردن مردم به استحکام بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه ها  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

نقش مهم آموزش در پیشرفت و توسعه مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: آموزش نقش مهم و اساسی در پیشرفت و توسعه مهندسی دارد و موضوع آموزش یکی از ارکان توسعه مهندسی است.

کد خبر: 190802008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ - ۳:۴۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: آموزش نقش مهم و اساسی در پیشرفت و توسعه مهندسی دارد و موضوع آموزش یکی از ارکان توسعه مهندسی است.

نقش مهم آموزش در پیشرفت و توسعه مهندسی

نقش مهم آموزش در پیشرفت و توسعه مهندسی

آموزش نقش مهم و اساسی  در پیشرفت و توسعه مهندسی دارد.

رمضانی در نشست هم اندیشی مدرسان دوره های ارتقاء پایه و کمیته آموزش استان بیان داشت: هیچ توسعه ای نمیتواند بدون پرداختن به آموزش و برنامه ریزی برای آن اتفاق بیفتد.

رمضانی ادامه داد: توانمندی مهندسان با معیشت، اقتصاد، آسایش و رفاه مردم گره خورده و اگر مهندسان توانمند نشوند و قابلیت خود را بالا نبرند مردم احساس ناامنی میکنند.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با اشاره به این که ایجاد خانه گفتمان معماری را دنبال میکنیم، عنوان داشت: هدف ما این است که این خانه گفتمان به خانه گفتمان شهری تبدیل گردد.

رئیس کمیته آموزش استان نیز در ابتدای نشست، تصریح کرد: آموزش در سازمان نظام مهندسی جایگاه ویژه ای دارد و اگر نگاه درستی به این امر نگردد، اهداف سازمان تحقق نمی یابد.

جلیل شریعتی، اساتید، محتوا و امکانات را ۳ رکن اساسی آموزش برشمرد و گفت: در آموزش رکن اصلی اساتید هستند که با هر نوع امکانات و محتوا کنار می آیند و نقش خود را ایفا میکنند.

نقش مهم آموزش در پیشرفت و توسعه مهندسی

شریعتی خاطر نشان ساخت: اساتید حضور و غیاب در دوره های آموزشی را جدی بگیرند زیرا حضور در این دوره ها به منزله همان آزمون ورود به حرفه است و ارتقاء شغلی و صلاحیت مهندسانی که به صورت منظم و مداوم در این دوره ها شرکت نمیکنند، را به رتبه های بالاتر تایید نکنند.

شریعتی یاد آور شد: ارزش یابی امتحانات پایان دوره نیز باید مورد توجه قرار گیرد و منابعی که به مهندسان معرفی میکنیم منابع افراط و تفریط نباشد.

رئیس کمیته آموزش استان بیان کرد: کلاسها باید کاربردی و مهارت محور باشد و محتوای کلاسها تکراری نباشد تا به معلومات مهندسان اضافه گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۹۸
617 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0