اهمیت مضاعف روز صنعت و معدن امسال در سایه شعار رونق تولید رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن

اهمیت مضاعف روز صنعت و معدن امسال در سایه شعار رونق تولید

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: اهمیت برگزاری این روز در سال جاری به دلیل شعار رونق تولید مضاعف شده است.

کد خبر: 980322015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ - ۴:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدرضا فیاض درباره جزییات این مراسم توضیح داد: ۹تشکل صنعتی و معدنی کشور شامل اتاق صنایع و معادن و بازرگانی ایران، اتاق صنایع ، معادن و بازرگانی تهران، خانه صنعت و معدن ایران، خانه صنعت و معدن جوانان، خانه معدن ایران، انجمن مدیران صنایع، کنفدراسیون صنایع، سازمان نظام مهندسی معدن و اتاق اصناف ایران در برپایی این مراسم همکاری و مشارکت گسترده ای دارند.

اهمیت مضاعف روز صنعت و معدن امسال در سایه شعار رونق تولید

اهمیت مضاعف روز صنعت و معدن امسال در سایه شعار رونق تولید

اهمیت مضاعف روز صنعت و معدن امسال  در سایه شعار رونق تولید

 

به گفته فیاض، در تقویم عمومی کشور روز ۱۰تیر به عنوان روز صنعت و معدن نامگذاری شده و امسال بیست و سومین سالی است که این مراسم در همین روز برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: دهم تیر ماه هرسال روزی است که وزارت صنعت باید بعد از ۳۶۴روز کار و تلاش از صنعتگران و معدن‌کاران خود تقدیر کرده و خسته نباشید بگوید، از همین رو در این روز علاوه بر فعالان صنعت و معدن، صنعتگران و معدن‌کاران ممتاز و همچنین پیشکسوتان این صنایع و تولیدکنندگان و کارآفرینان به جامعه معرفی و تقدیر می‌شوند.

فیاض با اشاره به نامگذاری امسال و تاثیر آن در همایش روز صنعت و معدن بیان کرد: امسال اهمیت و مسئولیت این روز با توجه به شعار سال و شرایط تحریمی مضاعف شده، چراکه شاهراه اصلی وزارت صمت، تولید است.

اهمیت مضاعف روز صنعت و معدن امسال در سایه شعار رونق تولید

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن اضافه کرد: یکی از اقدامات وزارت صمت در روز صنعت و معدن این است که دستاورد‌های سال ۹۷ را مرور کند و توشه راه صنعتگران در سال ۹۸ را به این صورت تنظیم کند.

فیاض گفت: جامعه صنعت و معدن ایران گستردگی بالایی دارد و ما باید در یک روز نمادین برگزیدگان سراسر کشور را جمع و با تقدیر از آن‌ها برای سایر صنعتگران و معدنکاران انگیزه ایجاد کنیم.

منبع:اقتصاد آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۸
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0