کسب رتبه ی برتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هرمزگان در صدور مجوز رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان

کسب رتبه ی برتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هرمزگان در صدور مجوز

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان هرمزگان در بحث صدور مجوزهای گلخانه دام و طیور رتبه برتر از بین سی و دو استان کسب کرد.

کد خبر: 190728005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ مرداد ۹۸ - ۱۲:۲۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان هرمزگان در بحث صدور مجوزهای گلخانه دام و طیور رتبه برتر از بین سی و دو استان کسب کرد.

کسب رتبه ی برتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هرمزگان در صدور مجوز

کسب رتبه ی برتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هرمزگان در صدور مجوز

کسب رتبه ی برتر سازمان نظام  مهندسی کشاورزی استان هرمزگان در صدور مجوز

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان، در این رابطه اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با توجه به طولانی بودن روز صدور مجوزهای تاسیس و سایر مباحث، تصمیم به اصلاح ساختار کرد. بنابراین با حذف استعلامهای غیر ضروری و الکترونیکی کردن فرایند زمان صدور مجوزها را به کوتاه ترین زمان ممکن تقلیل داد.

حمیدرضا نصیری ادامه داد: تا قبل از سال نود و هشت، کل مجوزهای صادر شده در گلخانه کم‌تر از سیصد هکتار بود که پس از انجام فرایند حذف استعلامات غیرضروری این میزان به حدود سیصد هکتار صدور مجوز تنها در سه ماه اول سال جاری رسیده است.

کسب رتبه ی برتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هرمزگان در صدور مجوز

وی در این رابطه تصریح کرد: ما به حداقل رساندن هزینه های طرح نویسی نیز توانستیم به مشاوران وبهره برداران در مورد کاهش هزینه های غیر ضروری کمک کنیم .

نصیری خاطر نشان کرد: با هاهنگیهایی که نظام مهندسی با استانداری و معاونت امور اقتصادی و سایر دستگاههای مرتبط داشت این امر محقق گردید.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان در خاتمه یاد آور شد: در بحث صدور مجوزگلخانه ها در ۳ ماهه اول رتبه ی اول و در صدور مجوز برای دام نیز در جایگاه دوم قرار دارد.

منبع: هرمزگان امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مرداد ۹۸
807 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0