دولت نباید نظام مهندسی ساختمان را زیر سوال ببرد سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد:

دولت نباید نظام مهندسی ساختمان را زیر سوال ببرد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: نظام مهندسی در حوزه های مختلف ساختمانی خدمات مطلوبی ارائه کرده و وزارت راه و شهرسازی نباید این اقدامات را نادیده بگیرد.

کد خبر: 970203001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ - ۹:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: نظام مهندسی در حوزه های مختلف ساختمانی خدمات مطلوبی ارائه کرده و وزارت راه و شهرسازی نباید این اقدامات را نادیده بگیرد.

دولت نباید نظام مهندسی ساختمان را زیر سوال ببرد

دولت نباید نظام مهندسی ساختمان را زیر سوال ببرد

دولت نباید نظام مهندسی ساختمان  را زیر سوال ببرد

صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با عنوان این که طی ۵ سال گذشته ساخت و ساز هایی که در حوزه نظام مهندسی صورت گرفته مناسب بوده است، تصریح کرد: مجلس و کمیسیون عمران بطور کامل در جریان جزییات اختلافات بین نظام مهندسی کشور ووزارت راه و شهرسازی در حوزه نظام مهندسی قرار دارد.
بدری خاطر نشان کرد: در حوزه ساخت تا به امروز خدمات قابل توجهی انجام شده و ما باید سعی کنیم تا مشکلات موجود در این حوزه را حل کنیم.
وی عنوان داشت: نظام مهندسی در حوزه های مختلف ساختمانی خدمات مطلوبی ارائه کرده و وزارت راه و شهرسازی نباید این اقدامات را نادیده بگیرد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یاد آور شد: وزیر راه و شهرسازی نباید نظام مهندسی را زیر سوال ببرد و ما بعنوان کمیسیون عمران تمامی این اقدامات را بررسی خواهیم کرد و نتیجه آن بزودی ارائه خواهد شد.

دولت نباید نظام مهندسی ساختمان را زیر سوال ببرد

لازم به ذکر است، فردا کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی و نظام مهندسی نشستی در مورد مشکلات اخیر نظام مهندسی کشور و دولت برگزار خواهد کرد.

منبع : تی نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۷
867 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0