هدف سازمان نظام مهندسي ساختمان، ارتقاي كيفيت توليد ساختمان عضو معمار هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان

هدف سازمان نظام مهندسي ساختمان، ارتقاي كيفيت توليد ساختمان

سازمان نظام مهندسي ساختمان جهت ارتقاي كيفيت توليد ساختمان مصمم است

کد خبر: 190701012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ - ۴:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی،سازمان نظام مهندسي ساختمان جهت ارتقاي كيفيت توليد ساختمان مصمم است

هدف سازمان نظام مهندسي ساختمان، ارتقاي كيفيت توليد ساختمان

هدف سازمان نظام مهندسي ساختمان،  ارتقاي كيفيت توليد ساختمان

عضو معمار هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان در مراسم افتتاحيه گردهمایی تخصصي نما، بیان کرد: سازمان نظام مهندسي در دوره هشتم هيات مديره تلاش خود را جهت عبور از ساختار كميت گرايي كه تا به حال در اينگونه نهادها بعنوان نهادي صنفي وجود داشته و تبديل به ساختاري كيفيت گرا جزم كرده است.
مزدا نوبري اظهار داشت: در مجموعه مديريت شهري و سلسله مباحث عنوان شده تحت عنوان گفتمان توسعه شهر از يك سو و عزم مديريت شهري براي سامان دادن به حوزه هاي مختلف و بعضا آشفته كه پيش از اين در زمينه معماري و شهرسازي وجود داشت فرصت مغتنمي جهت ارتقاء كيفيت فضاي زيستي شهر ايجاد كرده است.
نوبری ادامه داد: در حوزه نماهاي شهري امروزه نياز به نماهاي پايدار، نماهايي با اجراهاي درست و مهندسي داريم كه هم داراي اقتصادي پويا بوده و هم بتواند در حوزه پايدار ماندن نما در طول ساليان و پايش شكلي و بهره برداري خود رفتار مناسبي داشته باشد.
به گفته دكتر پی، در روز معمار كمپين ارتقاي كيفيت معماري شروع شد.

هدف سازمان نظام مهندسي ساختمان، ارتقاي كيفيت توليد ساختمان

نوبری اظهار امیدواری کرد تا اين كمپين بتواند در حوزه هاي مختلف توليد ساختمان به داشتن شأن شايسته تر، معماري بهتر، و در نهايت داشتن فضاي زيستي بهتر براي مردم كمك كند.
نوبری، در پایان ضمن سپاس از دست اندركاران برگزاري اين گردهمایی، خاطر نشان ساخت: يكي از كارهاي مهمي كه در اين زمينه مي توان انجام داد، برگزاري گردهمایی هاي علمي و تخصصي است و اين سمينار نيز مطمئناً با توجه به حضور افراد نخبه دستاوردهاي بسيار خوبي در حوزه دانش توليد نما خواهد داشت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۸
490 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0