چهارمین جلسه منطقه یک کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد چهارمین جلسه منطقه یک کشور

چهارمین جلسه منطقه یک کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد

چهارمین جلسه تخصصي مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان نظام مهندسی ادارات کل راه و شهرسازي منطقه یک کشور با حضور مدیران ستادي وزارت راه و شهرسازی با مشاركت استان‌ های تهران، قم، البرز، قزوین، مازندران و به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در مركز همايش ‌هاي هتل معین فومن برگزار گردید.

کد خبر: 960906004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ آذر ۹۶ - ۸:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  چهارمین جلسه تخصصي مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان نظام مهندسی ادارات کل راه و شهرسازي منطقه یک کشور با حضور مدیران ستادي وزارت راه و شهرسازی با مشاركت استان‌ های تهران، قم، البرز، قزوین، مازندران و به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در مركز همايش ‌هاي هتل معین فومن برگزار گردید.چهارمین جلسه منطقه یک کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد

چهارمین جلسه منطقه یک کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد

چهارمین جلسه منطقه یک کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد

چهارمین جلسه منطقه یک کشور به میزبانی  استان گیلان برگزار شد

در این گردهمایی، حامد مانی ‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت جلسه های منطقه ‌ای بیان کرد: مجموعه این جلسه ها برای بحث و تبادل نظر در مورد اقدامات و برنامه‌ های اجرایی استان ‌ها در امور مرتبط با نظارت عالیه بر ساخت و ساز و ارتقا ایمنی کیفیت سازه‌ ها برگزار می گردد.
مانی فر، آموزش عوامل دخیل در ساخت و ساز و ترویج مقررات ملّی ساختمان با هدف استفاده از ظرفیت‌ های موجود در کشور و هماهنگی هر چه بیش تر استان‌ ها با ایجاد هم‌افزایی و تشریک مساعی در نحوه اجرای امور و اشتراک ‌گذاری تجربیات را از اهداف مهم این جلسه ذکر کرد.
وی با اشاره به این که برداشت ‌هاي متفاوتی از دستورالعمل‌ ها و روش‌ هاي اجرايي مقررات ملّي ساختمان صورت می‌ گیرد ، عنوان داشت: هم‌ فکری استان ‌ها با مشاركت در اين جلسه ‌ها زمینه ‌ساز انتخاب راهكارهاي منطقي و مناسب است و زمينه بهبود كيفيت ساخت و سازها در سطح كشور را فراهم می ‌کند.

چهارمین جلسه منطقه یک کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد


مدیرکل دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور خبر داد و افزود: برگزاری دوره‌ های آموزشی بصورت مجازی برای مدرسان، تدوین شده و یکسان سازی محتوای آموزشی برای مهندسین از مهم‌ ترین برنامه ‌های این طرح است. هم چنین به برگزاری گردهمایی اخلاق حرفه ‌ای در صنعت ساختمان در آذرماه و جشنواره نشان تعالی HSE در دی ‌ماه امسال جاری اشاره نمود.
علاوه بر توجه خاص به لزوم ارتقا کیفیت ساخت و سازها و آسیب شناسی چگونگی رعایت مقررات ملّی ساختمان در ساخت و سازها در این جلسه ها هم چنین با در دستور کار قرار گرفتن طرح تحول آموزش توجه خاصی به امر آموزش مهندسین و عوامل دخیل در ساخت و سازها شده بویژه آن که امر آموزش مهندسین در بدو ورود به حرفه در اولویت تصمیم گیری قرار گرفته است.
منبع : وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آذر ۹۶
840 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0