تشکیل کمیسیون مشترک اتاق تهران و شورای شهر در نشست هم‌اندیشی اتاق بازرگانی و نظام مهندسی ساختمان استان تهران مقرر گردید

تشکیل کمیسیون مشترک اتاق تهران و شورای شهر

به گفته فریال مستوفی، ریاست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران، شورای شهر و اتاق بازرگانی تهران یک کمیسیون مشترک برای همکاری در باره پروژه‌های شهری و سرمایه‌گذاری مورد نیاز آن تشکیل می‌دهند.

کد خبر: 971201003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷ - ۹:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری هلث نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به گفته فریال مستوفی، ریاست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران، شورای شهر و اتاق بازرگانی تهران یک کمیسیون مشترک برای همکاری در باره پروژه‌های شهری و سرمایه‌گذاری مورد نیاز آن تشکیل می‌دهند.

تشکیل کمیسیون مشترک اتاق تهران و شورای شهر

تشکیل کمیسیون مشترک اتاق تهران و شورای شهر

تشکیل کمیسیون مشترک اتاق  تهران و شورای شهر

جلسه هم‌اندیشی نمایندگان اتاق تهران، شورای شهر و سازمان نظام مهندسی استان تهران بمنظور بررسی زمینه‌های همکاری و مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی‌ پایتخت برگزار گردید.
این جلسه، در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور، فریال مستوفی نماینده اتاق بازرگانی تهران، مجید فراهانی ریاست کمیته بودجه و افشین حبیب‌زاده نایب‌رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران‌ برگزار گردید و در آن، موضوعات مشترک تخصصی و ضرورت مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های مدیریت شهری‌ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فریال مستوفی در این جلسه، توضیحات کاملی از عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طی دوره ۴ ساله گذشته ارائه کرد‌ و از لزوم جذب سرمایه‌گذاری‌ در شرایط کنونی کشور گفت و موانع موجود در جذب سرمایه‌گذاری را مورد اشاره قرار داد. وی هم‌چنین نسبت به مشارکت اتاق تهران بعنوان پارلمان بخش خصوصی در پروژه‌های مدیریت شهری تحت مدل PPP‌ اعلام آمادگی کرد.

تشکیل کمیسیون مشترک اتاق تهران و شورای شهر

طبق این اساس مقرر گردید کمیسیون مشترکی میان شورای شهر تهران، اتاق بازرگانی تهران و سازمان نظام مهندسی جهت همکاری در پروژه‌های مدیریت شهری راه‌اندازی گردد.
این جلسه، بعد از آن برگزار گردید که اتاق تهران و شورای شهر تهران نشست های مهم و اثرگذاری در زمینه رسیدن به درک مشترک و تعامل ۲ جانبه در پروژه‌های شهری داشتند. ابتدا سوم دی ماه نود و شش بود که مسعود خوانساری، ریاست اتاق تهران در صحن علنی شورای شهر تهران حاضر گردید و به بیان نقطه‌نظرات بخش خصوصی در مورد اداره شهر پرداخت؛ بعد از آن هم رئیس و چند تن از اعضای شورای شهر بودند که به اتاق تهران آمدند و گفتگو در باب راه‌کارهای بخش خصوصی برای حل معضلات و مشکلات شهری ادامه یافت.

منبع: خبر طلایی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۷
579 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0