نخستین کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل رفتار و ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC نخستین کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل رفتار و ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC

نخستین کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل رفتار و ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC

نخستین کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل رفتار و ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC ، با حضور امیدرضا ریاحی عضو هیأت مدیره دوره نهم و معاونت توسعه سرمایه مهندسی به نظر رامین کرمی ریاست سازمان برگزار گردید

کد خبر: 000930003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۰۰ - ۷:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی،  نخستین کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل رفتار و ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC ، با حضور امیدرضا ریاحی عضو هیأت مدیره دوره نهم و معاونت توسعه سرمایه مهندسی به نظر رامین کرمی ریاست سازمان برگزار گردید

نخستین کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل رفتار و ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC

 نخستین کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل رفتار و ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC
نخستین کارگاه آموزشی با موضوع « تحلیل رفتارو ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC » با حضور امیدرضا ریاحی عضو هیأت مدیره دوره نهم و معاونت توسعه سرمایه مهندسی به نظر رامین کرمی ریاست سازمان برگزار گردید.
نخستین کارگاه آموزشی با موضوع « تحلیل رفتارو ارتباطات اثربخش با مدل جهانی DISC » با تدریس امیرحسین الداغی با حضور امیدرضا ریاحی و معاونت توسعه سرمایه مهندسی پنج شنبه مورخ بیست و پنجم آذر ماه با هدف برقراری ارتباط موثر و توسعه فردی در سازمان (حل تعارضات) به نظر دکتر رامین کرمی ریاست سازمان برگزار گردید.
در این گارگاه آموزشی ضمن تأکید بر رعایت حقوق و تکریم ارباب رجوع و اهمیت آن برای سازمان، مفهوم تکریم، تعریف ارباب رجوع، شناخت ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به آن ‌ها، اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری، انواع مراجعین از نظر شخصیتی، نحوه برخورد، نحوه پاسخ‌گویی و چگونگی خدمت گزاری، همچنین راه‌کارهایی در زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان سازمان در رابطه با ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع با شرکت فعال کارکنان واحد عضویت و صدور پروانه و بحث های دوطرفه در این زمینه در این کارگاه آموزشی مطرح و تشکیل گردید.
در خاتمه این کارگاه آموزشی امیدرضا ریاحی عضو هیأت مدیره دوره نهم ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل این واحد گفت: از آنجا که بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاههای دولتی و غیر دولتی مطرح است و رضایت مخاطبان از خدمات ارایه شده بعنوان یکی از شاخص ‌های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه نظام اداری تلقیمی شود، باید تلاش کرد تا با اتخاذ و گرداوری و اجرای برنامه‌های مناسب گامهای موثری به سوی الکترونیکی شدن فرایند امور در سازمان برداشته شود.
ریاحی ادامه داد: می بایست مشکلات و معضلات فرایند با همراهی و همدلی و مساعدت همکاران این واحد شناسایی و آموزش های لازم صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: متاسفانه کم توجهی و بی دقتی ارباب رجوع به اخبار و اطلاعیه ها منتشره از سوی سازمان باعث بروز معضلات بغرنج در سازمان شده که می توان با ارائه دستورالعمل و تهیه کلیپهای آموزشی تمهیدات و تدابیر لازم به منظور تسهیل فرایند فراهم آورد.
وی گفت: مدیریت زمان و جلوگیری از اتلاف وقت باید در سازمان مورد توجه قرار گیرد.
وی در خاتمه اظهارات خود از پرسنل واحد عضویت و صدور پروانه خواست با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با تلاش خود و ارائه راهکارهای مناسب سازمان را در مسیر موفقیت همراهی کنند.
از جمله سرفصلهای مطرح شده در این کارگاه آموزشی می توان به تشخیص بایدها و نبایدها در ارتباطات، تشخیص مدل ‌های رفتاری و تطابق با آنها در قالب سخنرانی و مطالعه موردی، توسعه مهارتهای تعامل قوی تر با شناسایی مدل رفتاری مشتریان از طرق مختلف اشار نمود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۰۰
346 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0