نخستین قدم سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت بر امور دفاتر نمایندگی

نخستین قدم سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت بر امور دفاتر نمایندگی

سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت بر امور دفاتر نمایندگی روز 3 شنبه چهارم مهرماه نود و پنج با حضور رئیس و نواب رییس سازمان، مدیران دفاتر نمایندگی ، اعضای کمیته نظارت بر دفاتر و نمایندگان گروه تخصصی رشته شهرسازی و مدیران واحدهای روابط عمومی، کنترل ترویج، و انفورماتیک و معاونت امور اداری سازمان در محل سالن نشست های سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960716018 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶ - ۴:۰۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ، سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت بر امور دفاتر نمایندگی روز ۳ شنبه چهارم مهرماه نود و پنج با حضور رئیس و نواب رییس سازمان، مدیران دفاتر نمایندگی ، اعضای کمیته نظارت بر دفاتر و نمایندگان گروه تخصصی رشته شهرسازی و مدیران واحدهای روابط عمومی، کنترل ترویج، و انفورماتیک و معاونت امور اداری سازمان در محل سالن نشست های سازمان برگزار گردید.نخستین قدم سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت

نخستین قدم سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت

نخستین قدم سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت

نخستین قدم سومین نشست مسوولان  دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت بر امور دفاتر نمایندگی

در شروع نشست مهندس روشنی مقدم ضمن خیر مقدم بمدیران دفاتر و اعضای گروه تخصصی شهر سازی از مدیر امور دفاتر درخواست کرد تا به ارایه گزارش از اجرایی شدن مصوبات نشست های گذشته بپردازد.
خسروی هم ضمن تشکر از همکارانی که پی گیر مکاتبات امور دفاتر بوده اند در نخستین بخش به توقف روند تک ناظر شدن املاک زیر ششصد متر اشاره کرد.
خسروی هم چنین ضمن اشاره به مصوبه هیات مدیره سازمان مبنی بر خروج کارهای زیر چهارصد متر از ارجاع و اولویت ارجاع این کارها به مهندسین پایه سه ، مصوبه هیات مدیره در مورد دریافت پنج درصد حق نظارت گاز را برای مدیران دفاتر تشریح کرد.
هم چنین در مورد دسترسی به سوابق پروژه های قبل از سال نود و سه برای مدیران دفاتر بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه کاتب، نایب رییس دوم و عضو شهرساز هیات مدیره سازمان در مورد عملیاتی شدن حدود صلاحیت مهندسین شهرساز توضیحاتی را ارایه کرد و از ابلاغ این حدود از طرف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج به مناطق دوازده گانه شهرداری خبرداد.
کاتب بر ضرورت انجام خدمات شهرسازی با اطلاع و معرفی سازمان و برخورد جدی با انجام کار خارج از آیین نامه ها و موازین موجود تاکید کرد.

نخستین قدم سومین نشست مسوولان دفاتر نمایندگی با کمیته نظارت

 

وی از مدیران دفاتر نیز خواست تا ضمن هدایت کارهای شهرسازی برای ثبت در سازمان، موارد تخلف مشاهده شده را هم به سازمان اطلاع دهند.
در ادامه قنبری رئیس سازمان با توجه به حساسیتهای موجود، از گروه تخصصی شهرسازی خواست تا دقت و رعایت شرایط موجود نسبت به اجرای حدود صلاحیت شهرسازان اقدام کنند.
غفاری نایب رییس اول سازمان نیز با تایید تاکیدات رئیس سازمان با اشاره به شکننده بودن وضعیت ساخت و ساز و مشکلات عدیده شهرهای کوچک استان در مورد اجرای ضوابط مقرر، بر اجرای تدریجی نظارت شهر سازی تاکید کرد و فرهنگ سازی را در این مسیر دانست.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی کامپیوتر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مهر ۹۶
803 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0