نخستین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا در رونق تولید، آبان ۹۸
نخستین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا در رونق تولید، آبان ۹۸ برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، سطح برگزاری: ملی
برگزار کننده همایش: پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی دانشگاه شیراز
امکان ارسال مقاله: بله
مکان برگزاري: شیراز – پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی دانشگاه شیراز
تاريخ برگزاری همایش: ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات: ۳۰ مهر ۹۸
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: ۳۰ مهر ۹۸
اعلام نتایج داوری اصل مقالات: ۳ روز پس از ارسال مقاله
تلفن تماس با دبيرخانه: ۳۶۱۳۲۱۷۵-۰۷۱
وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس
ایمیل: startup[at]shirazu.ac.ir
نخستین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا در رونق تولید
محورهای همایش در حوزههای نوین مدیریت کسب و کار
- مدیریت تحول سازمانی در کسب و کار
- مدیریت تغییر در کسب و کارها؛
- مدیریت بحران و تصمیم گیری در کسب و کارها؛
- ساختاردهی در مدیریت کسب و کارها؛
- مدیریت پروژه در کسب و کارها؛
- مدیریت تولید در کسب و کارها؛
- مدیریت منابع انسانی در کسب و کارها؛
- بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در کسب و کارها؛
- مدیریت بازرگانی داخلی و خارجی در کسب و کارهای داخلی و بینالمللی؛
- تجارت الکترونیک و مدیریت کسب و کارها؛
- مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری در کسب و کارها؛
- مدیریت و تحلیل مالی و نقش هوش مالی در موفقیت کسب و کارها؛
- فن آوری اطلاعات و نقش آن در مدیریت کسب و کارها؛
- مدیریت توزیع، زنجیره تأمین و لجستیک
- کارآفرینی سازمانی در کسب و کارها؛
- شبکههای اجتماعی و مدیریت کسب و کارها؛ فرصت ها و تهدیدها
- چالش های کسب و کارهای خانگی و راهکارهای آن
- کسب و کار های مبتنی بر تکنولوژی و شرکت های دانش بنیان
محورهای همایش در حوزه کسب و کارهای نوپا و رونق تولید
الف) آموزش و فرهنگ سازی
- خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و در رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا؛
- ظرفیت ملی نوآوری؛ چالش ها و راهکارها
- فرهنگ نوآوری و خلاقیت در کسب و کارهای نوپا؛
- آموزش پایه (آموزش و پرورش) و رونق تولید و کسب و کارهای نوپا؛
- آموزش عالی (دانشگاههای نسل چهارم) و رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا؛
- جامعه و سازمانهای مردمنهاد و رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا؛
آموزش فنی و حرفهای و رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا؛ - رسانه ها و کسب و کارهای نوپا
- ظرفیت اجتماعی و اعتمادسازی پذیرش کسب و کارهای نوپا
ب) الزامات و زیرساختها
- الزامات و زیرساختهای توسعه کسب و کارهای نوپا؛
- سیاستهای حمایتی و اجرایی خرد و کلان تاثیرگذار بر رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا؛
- موانع ساختاری- شبکهای (ارتباط بین سازمانی) در توسعه کسب و کارهای بر رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا
- چالش های ساختاری، نهادی و شبکه ای دولتی و غیردولتی در توسعه و توانمند سازی کسب و کارهای نوپا
- ظرفیتسنجی سیاستها و قوانین موجود در راستای حمایت از رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا
ظرفیت حقوقی در شکل گیری، تسهیل و حمایت از رونق تولید و توسعه کسب و کارهای نوپا - چالش های تاسیس شرکت های نوپا
ج) کسب و کارها و رونق تولید
- رونق تولید ملی و توسعه در کسب و کارهای نوپا؛
- کارآفرینی و ارزش آفرینی دولتی؛
- آیندهپژوهی در حوزه کسب و کارهای نوپا
- کسب و کارهای نوپا و تولید داخلی؛
- کسب و کارهای نوپا و ارتقا سطح کیفی کالاهای داخلی؛
- کسب و کارهای نوپا و زنجیره ارزش کالا و خدمات
منبع: کنفرانس یاب
مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی