اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران

اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران

اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران ، برگزار شد. در ادامه، اعضای کارگروه به اظهار نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

کد خبر: 001115022 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ - ۱۱:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران ، برگزار شد. در ادامه، اعضای کارگروه به اظهار نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران

اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران
برگزاری اولین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی با حضور رئیس سازمان
نخستین جلسه کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی این سازمان، عصر روز ششم بهمن با حضور رئیس سازمان و اعضای کارگروه برگزار گردید.‌
در ابتدای جلسه، عهد یزدی‌نژاد نایب‌رئیس سازمان و مسئول کارگروه رفاهی، ورزشی و حمایتی ضمن تشکر از اعضا بویژه ریاست سازمان که در این جلسه حاضر شدند، مقدمه‌ای در مورد فرآیندهای هر بخش این کارگروه و برنامه‌ریزی بر مبنای بودجه ۱۴۰۰ و پیش‌بینی بودجه ۱۴۰۱ بیان کرده و از اعضای کارگروه دعوت کرد نظرات خود را در راستای هم‌افزایی و تسهیل در پیشبرد اهداف کارگروه تبیین نمایند.
حمید سفیدگر رئیس سازمان نیز با تأکید بر اهمیت ایجاد نشاط و شادمانی در خانواده مهندسان در زمینه‌ های ورزشی و رفاهی، پی‌گیری مستمر این امور توسط کارگروه را مهم دانسته و در همین راستا، توجه ویژه به اقشار خاص را ضروری دانست.
در ادامه، اعضای کارگروه به اظهار نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
فرشاد گوران، مسئول امور رفاهی در مورد لزوم اطلاع از بودجه تخصیص‌یافته و برنامه‌ریزی برای موضوعات مختلف فعالیتی اعم از بیمه، اقامتی، تفریحی و سفر متناسب با بودجه‌ی تخصیصی صحبت کرد.
مونا مسگران کریمی، مسئول امور حمایتی کارگروه با اشاره به لزوم توجه به بخشی از جامعه مهندسی مانند معلولان و بیماران خاص و امور رفاهی و ورزشی آنان، بالا بردن میزان مشارکت بانوان در امور ورزشی و رفاهی را مورد تأکید خود قرار داد.
محسن اکبرزاده، مسئول امور ورزشی کارگروه سخنانی در مورد لزوم تنظیم تقویم ورزشی و چگونگی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح کشوری و استانی ایراد نمود.
اکبرزاده، هم‌چنین با تأکید بر اهمیت دادن به ورزش ‌های همگانی مانند پیاده‌روی‌ خانوادگی در سطح استان و استفاده از این فرصت برای ترویج مباحث و نکات مهندسی، استفاده از ظرفیت کانون‌های مهندسین و شورای هماهنگی این کانون‌ها را در برگزاری این برنامه‌ ها و هم‌چنین مسابقات ورزشی، اقدامی اثرگذار توصیف کرد.
هم چنین، فرهاد خدادی، خزانه‌دار سازمان نیز با اشاره به بودجه‌ی مصوب هیأت مدیره هشتم تا پایان سال جاری، توضیحاتی در مورد بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ ارائه کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۰
257 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0