نخستین میهمان هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان میهمان هیئت رئیسه جدید سازمان

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نخستین میهمان هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

حقیقی، رئیس سازمان استان مازندران، 4 شنبه میزبان علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیات رئیسه و نماینده مردم محترم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بود.

کد خبر: 970825005 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ آبان ۹۷ - ۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حقیقی، رئیس سازمان استان مازندران، ۴ شنبه میزبان علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیات رئیسه و نماینده مردم محترم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بود.

نخستین میهمان هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

نخستین میهمان هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  نخستین میهمان هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

در این نشست، با توجه به آگاهی یوسف نژاد به توانمندیهای سازمان نظام مهندسی در ابعاد نیروی متخصص، چالش های پیش رو در مورد مسأله اشتغال، بیمه مهندسان و نقش سازمان در فرآیند ساخت در مراحل ساخت، نظارت و ارزیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم ساری و میاندرود، فعالیتهای سازمان را مهم و زمینه ارتقای شأن مهندسین و خدمات رسانی شایسته به مردم شریف استان دانست.
یوسف نژاد،

هم چنین با توجه به شرایط اجرایی و ساختاری کشور، وجود و گسترش سازمانهای نظام مهندسی وفق قوانین کشور را به عنوان مرجع و متولی امور مهندسی، مهم برشمرد و تقویت این سازمان را به عنوان بخشی از راهبرد کشور در مورد حضور بخش غیر دولتی برای تولیت امور خدماتی و غیر حاکمیتی مفید و ضروری دانست.
ریاست سازمان استان، از جانب هیات مدیره، مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور دکتر یوسف نژاد به عنوان نخستین مهمان این دوره از هیات مدیره ابراز نموده و گفت: این سازمان همواره مفتخر به حمایت های یوسف نژاد بوده و ایشان همواره از ظرفیت ها و تجارب ارزشمند اجرایی خود در جهت حل مشکلات، سازمان را به بهترین نحو یاری کرده است.

نخستین میهمان هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

حقیقی در ادامه با مروری بر چالش ها و فرصت های جامعه مهندسی استان، از نماینده مردم شریف ساری و میاندرود خواستار حمایت نهاد قانونگذار برای حل ریشه ای و قطعی این مشکلات و تحقق فرصت ها شد.
در خاتمه این دیدار صمیمانه، از یوسف نژاد جهت حضور در نشست هیات مدیره سازمان دعوت به عمل آمد تا هیات مدیره محترم سازمان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد اصلاحات قانون نظام مهندسی به وی ارائه کند.
منلع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۹۷
811 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0