نهایی شدن بیست و یک پروژه کلان عمرانی پرند در سال نود و هشت شهردار پرند

نهایی شدن بیست و یک پروژه کلان عمرانی پرند در سال نود و هشت

شهردار پرند بیان کرد: بیست و یک پروژه کلان عمرانی پرند در سال نود و هشت، نهایی می گردد سعید آگشته از اقدامات شهرداری پرند جهت اجرای بیست و یک طرح کلان عمرانی بر اساس بودجه سال نود و هشت در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: 190628001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ تیر ۹۸ - ۷:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، شهردار پرند بیان کرد: بیست و یک پروژه کلان عمرانی پرند در سال نود و هشت، نهایی می گردد سعید آگشته از اقدامات شهرداری پرند جهت اجرای بیست و یک طرح کلان عمرانی بر اساس بودجه سال نود و هشت در این شهرستان خبر داد.

نهایی شدن بیست و یک پروژه کلان عمرانی پرند در سال نود و هشت

نهایی شدن بیست و یک پروژه کلان عمرانی پرند در سال نود و هشت

نهایی شدن بیست و یک پروژه کلان  عمرانی پرند در سال نود و هشت

وی در آیین مجمع عادی مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران و شهر پرند که در دانشگاه پیام نور و با حضور مسئولین شهری و جمعی از مهندسان شهر برگزار گردید، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای شهرداری پرند در پنج ماه اخیر، گفت: بودجه شهرداری پرند در سال نود و هفت مبلغ پنجاه و هشت میلیارد تومان بود که در سال نود و هشت به صد و هفت میلیارد تومان افزایش یافت.

آگشته در ادامه افزود: همان‌طور که مستحضر هستید و طبق قانون بودجه شهرداریها، شصت درصد از بودجه شامل هزینه های جاری و چهل درصد هزینه های عمرانی می گردد. ما با افزایش صد درصدی بودجه، هفتاد درصد از بودجه را در حوزه عمرانی و سی درصد را به هزینه های جاری اختصاص داده ایم.

وی با عنوان این که بیست و یک پروژه کلان عمرانی در سال نود و هشت اجرا خواهد شد, ادامه داد: تا به حال هشتاد پروژه جهت اجرا تعیین تکلیف شده‌اند. در پروژه ساختمان شهرداری با توجه به این که نیازمند یک بازنگری در طراحی بود, بازنگری آن ظرف ۱ ماه آینده توسط مشاور نهایی خواهد شد. ارجاع و اجرای ساختمان شهرداری هم ظرف ۱ ماه آینده حتماً در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی از پروژه دریاچه مصنوعی شهر پرند سخن گفت و افزود: کارهای نهایی پروژه دریاچه مصنوعی هم از طریق شرکت عمران، شهرداری و بخش خصوصی بصورت سه جانبه در حال گرداوری است.

شهردار پرند در ادامه با اشاره به بحث تفاهم نامه شهرداری و شرکت عمران جهت تحویل فازهای باقی‌مانده به شهرداری، تصریح کرد: تفاهم نامه شامل بیست و سه بند است که تمامی بندهای آن بصورت شفاف بیان شده. تنها موضوعی که در این تفاهم نامه ایجاد شد این است که تلاش کردیم هر دو طرف بیش ترین منافع را برای مردم شهر پرند در نظر بگیرند. این تفاهم نامه بصورت شفاف پس از امضای نهایی توسط معاون محترم وزیر و استاندار در سایت و کانال خبری شهرداری پرند قرار گرفت و این تفاهم نامه به قدری شفاف است که تمامی بندهای آن را بدون هیچگونه ملاحظه و پنهان کاری در اختیار مردم گذاشته ایم.

نهایی شدن بیست و یک پروژه کلان عمرانی پرند در سال نود و هشت

وی با تاکید بر این که طبیعتاً هیچ سندی نمی تواند یک سند صد درصدی باشد, گفت: این که یک سند بتواند تبدیل به سند قابل اعتنا برای توسعه شهر در جهت منافع مردم باشد, یک هدف شفاف داشته که سعی کردیم به این هدف برسیم.

آگشته ادامه داد: در سال نود و هشت با اجرای بیست و یک پروژه عمرانی که در قالب آن طرحهای پارکهای موضوعی مثل پارک معلولین، پارک کودک و پارک بانوان وجود دارد و همین‌طور فضاهای مختلفی که تامین کننده کسری سرانه هاست، مثل سرانه های فرهنگی و … و آن دسته از سرانه ها که مربوط به شهرداری است، تلاش کردیم بخش عمده ای از آن ها را در بودجه نود و هشت ببینیم و نسبت به تامین اعتبار آن اقدام کنیم و اجرای آن ها که تاکنون حدود هشت طرح شروع شده و ظرف مدت یک ماه آینده سایر پروژه ها مکلف به کلید خوردن هستند.

وی خاطر نشان ساخت: امیدوار هستیم بتوانیم با اجرای این طرحها قدم مهم و موثری در جهت خدمت به مردم شریف پرند برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۸
633 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0