کسب رتبه پنجم استان قزوین در انتخابات نظام مهندسی ساختمان مدیر کل راه و شهرسازی قزوین

کسب رتبه پنجم استان قزوین در انتخابات نظام مهندسی ساختمان

مدیر کل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: این استان رتبه پنجم مشارکت حضور در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را بعد از استانهای اردبیل، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان کسب کرد.

کد خبر: 970802001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ آبان ۹۷ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: این استان رتبه پنجم مشارکت حضور در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را بعد از استانهای اردبیل، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان کسب کرد.

کسب رتبه پنجم استان قزوین در انتخابات نظام مهندسی ساختمان

کسب رتبه پنجم استان قزوین در انتخابات نظام مهندسی ساختمان

استان قزوین رتبه پنجم انتخابات نظام مهندسی  ساختمان را کسب کرد

مسعود حق لطفی عصر سه شنبه در نشست تقدیر از برگزار کنندگان هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان، اظهار داشت: میزان مشارکت مهندسان استان در این دوره از انتخابات بیست و شش درصد بود که با توجه به سایر استانهای کشور نیز از وضعیت خیلی خوبی برخوردار بوده ایم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خاطر نشان کرد: میزان مشارکت شهرستانی مهندسان استان در هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان شامل تاکستان ۴۳٫۳، آبیک ۶۷٫۲، بویین زهرا ۶۴٫۸ و قزوین ۲۴٫۳ درصد بوده است.
حق لطفی در ادامه با اشاره به ویژگیهای این دوره از انتخابات، یاد آور شد: بیش تر تبلیغات کاندیداهای حاضر این دوره در فضاهای مجازی روی داد و این در حالیست که بی حاشیه ترین انتخابات نظام مهندسی ساختمانی هم در این دوره به وقوع پیوست.


این مسیول در خاتمه با اشاره به این که اعتبار نامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قبل از این توسط وزیر راه و شهرسازی به امضا رسیده بود، بیان داشت: اعضای جدید هفته آینده فعالیت خود را شروع خواهند کرد.
هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمانی استان قزوین دوازدهم مهر ماه گذشته همزمان با کل کشور برگزار گردید که از نه هزار و چهارصد و نود و هفت عضو واجد شرایط دو هزار و چهارصد و هشتاد و شش نفر در آن شرکت کردند.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۷
1609 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0