ردپای پانزده نفرسود جو درساخت و سازغیرمجاز و تصرف اراضی ملی سرپرست شهرداری سنندج مطرح کرد:

ردپای پانزده نفرسود جو درساخت و سازغیرمجاز و تصرف اراضی ملی در سنندج اجتماعي

سرپرست شهرداری سنندج بیان کرد: همه ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در سنندج توسط حدود پانزده نفر سودجو انجام میشود.

کد خبر: 960807013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۹۶ - ۱۲:۴۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، سرپرست شهرداری سنندج بیان کرد: همه ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در سنندج توسط حدود پانزده نفر سودجو انجام میشود.ردپای پانزده نفرسود جو درساخت و سازغیرمجاز و تصرف اراضی ملی

ردپای پانزده نفرسود جو درساخت و سازغیرمجاز و تصرف اراضی ملی

ردپای پانزده نفرسود جو درساخت و سازغیرمجاز و تصرف اراضی ملی

ردپای پانزده نفرسود جو درساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در سنندج اجتماعي

علی رضا کاظمی در نشست شورای اداری شهرستان سنندج که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید، به بیان توضیحاتی در ارتباط با دستورکار نشست که مربوط به مشکلاتی در ارتباط با دست فروشان و ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر سنندج بود، پرداخت و بیان کرد: متاسفانه ضوابط سخت گیرانه شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان و هزینه بالای تهیه نقشه ساخت باعث شده مردم برای صدور پروانه اقدام نکنند.
کاظمی گفت: بالغ بر سی درصد تخلفات ناشی از ساخت وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها و هفتاد درصد هم در مورد تغییر کاربردی و افزایش تراکم ساختمانها است.
کاظمی ادامه داد: ششصد و چهل و هشت پرونده در ۷ ماهه سال جاری به کمیسیون ماده صد، بدوی و تجدید نظر فرستاده شده که از این تعداد ششصد و نوزده پرونده منجر بصدور رای شدند که سیصد و سیزده مورد جریمه و صد و هفتاد و هفت مورد هم رای به تخریب صادر شده است.
وی افزود: موازی کاری و نبود همکاری میان دستگاهی سبب شده که ساخت و سازهای غیرمجاز روند بیش تر و روبه رشدی داشته باشد.
سرپرست شهرداری سنندج تصریح کرد: در مسیر ننله هفتاد مغازه که در اراضی ملی ساخته شده بودند با حکم قضایی تخریب گردیدند اما دوباره یک سری افراد سودجو هم چنان در حال ساخت وساز دراین اراضی هستند.
کاظمی عنوان کرد: همه ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در سنندج توسط حدود پانزده نفر سودجو انجام میشود.

ردپای پانزده نفرسود جو درساخت و سازغیرمجاز و تصرف اراضی ملی


کاظمی با بیان این که مرجع رسیدگی به ساخت وسازهای غیرمجاز دادگاه حقوقی و دادسرا نیست، اظهار داشت: کمیسیون ماده صد، بدوی و تجدید نظر مرجع رسیدگی به ساخت وسازهای غیرمجاز هستند.
راه اندازی هفته بازار در راستای ساماندهی دست فروشان درسنندج
کاظمی در ارتباط با معضل دست فروشی در سطح شهر هم عنوان کرد: معضل دست فروشی فقطمختص به شهر سنندج نیست و همه شهرهای ایران به نوعی با آن درگیر هستند.
سرپرست شهرداری سنندج با اعلام این که یکی از مسائلی که سبب شده سنندج بیش تر با معضل دست فروشی روبرو گردد، بیکاری است، خاطر نشان ساخت: تا به حال نشست های مختلفی در مورد سازماندهی دست فروشان تشکیل شده اما متاسفانه منجر به نتیجه نشده است.
کاظمی با بیان این که بر اساس قانون شهرداریها سد معبر جرم است نه تخلف، گفت: وقتیکه نیروهای سدمعبر شهرداری هم اقدام به ممانعت از فعالیت دست فروشان در سطح شهر میکنند عده ای اقدام به گرفتن فیلم و عکس از آنها میکنند و سپس در فضای مجازی منتشر کرده و جو نامناسبی علیه این نیروها دراین فضا ایجاد میکنند.
وی، خواستار تشکیل نشست اضطراری در مورد سدمعبر و ساماندهی دست فروشان در سنندج شد، افزود: برنامه هایی در مورد جمعه بازار و ایام هفته تدارک دیده ایم که امیدوار هستیم بتوانیم این هفته بازارها را راه اندازی کنیم.
منبع : کرد آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۶
906 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0