جشنواره، زبان مفاهمه بین نشریات تخصصی سازمان نظام مهندسی عضو هیئت نظارت بر مطبوعات مجلس شورای اسلامی

جشنواره، زبان مفاهمه بین نشریات تخصصی سازمان نظام مهندسی

،وکیلی _ عضو هیئت نظارت بر مطبوعات مجلس شورای اسلامی که در آیین برگزاری نخستین جشنواره ملی نشریات تخصصی ساختمان کشور، لزوم صرف وقت برای ساختن جامعه را در جهت رسیدن به اهداف توسعه یاد آور شد و افزود: فربه سازی دولت مشکلی از مردم حل نمیکند و لازم است با بهسازی هویتهای سازمانی که هرکدام بخشی از جامعه را نمایندگی میکنند وظیفه خود را به انجام برسانیم.

کد خبر: 971013010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۹۷ - ۱۲:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرحع اخبار نظام مهندسی کشور،وکیلی _ عضو هیئت نظارت بر مطبوعات مجلس شورای اسلامی که در آیین برگزاری نخستین جشنواره ملی نشریات تخصصی ساختمان کشور، لزوم صرف وقت برای ساختن جامعه را در جهت رسیدن به اهداف توسعه یاد آور شد و افزود: فربه سازی دولت مشکلی از مردم حل نمیکند و لازم است با بهسازی هویتهای سازمانی که هرکدام بخشی از جامعه را نمایندگی میکنند وظیفه خود را به انجام برسانیم.

جشنواره، زبان مفاهمه بین نشریات تخصصی سازمان نظام مهندسی

جشنواره، زبان مفاهمه بین نشریات تخصصی سازمان نظام مهندسی

جشنواره، زبان مفاهمه بین نشریات تخصصی  سازمان نظام مهندسی

وکیلی، سازمان نظام مهندسی ساختمان را مجموعه ای مردم نهاد توصیف کرد که با پویش و پاینده سازی این گونه نهادها قدم های موثری بسوی توسعه برداشته میشود.
عضو هیئت نظارت بر مطبوعات مجلس شورای اسلامی، فروغ رسانه های تخصصی و فضای رسانه ای را زمینه ساز توسعه پرفروغ اجتماعی خواند.
وی ادامه داد:

در دنیای جدید بجای ماهیت قدرت، تلقی و ذهنیت و پذیرش جامعه از قدرت است که زمینه ساز توازن بخشی کار کرد آن است.
عضو هیئت نظارت بر مطبوعات مجلس شورای اسلامی، قدرت غربالگری و نظارت رسانه های تخصصی بر عملکرد سازمانهای متبوعه را بسیار فراتر از یک رسانه معمولی دانست و خواستار برنامه ریزی عمیق برای تحقق جریان دوطرفه اطلاعات و ارتباطات به کمک این نشریات شد.

جشنواره، زبان مفاهمه بین نشریات تخصصی سازمان نظام مهندسی

نماینده مردم در خانه ملت، جشنواره را برقراری زبان مفاهمه بین نشریات تخصصی برای کمک به تحرک و پویایی سازمان روی ریل توسعه توصیف کرد و افزود: قدرت سازمان نظام مهندسی ساختمان و تاثیرگذاری آن با پشتوانه افکار عمومی و اعتماد مردمی حاصل می شود که ثمره کار نشریات تخصصی است.
بعد از پایان اظهارات وکیلی، بیانیه مشترک هیئت اجرایی و هیئت داوران جشنواره قرائت و به منتخبان، لوح تقدیر همراه با تندیس جشنواره اعطا گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۷
600 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0