ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی مدیرعامل صندوق مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها

ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی

مدیرعامل صندوق مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها بهمراه ریاست کمیسیون انرژی شورای مرکزی با معاون آموزشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و کارشناسان این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر: 980323012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ خرداد ۹۸ - ۱۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرعامل صندوق مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها بهمراه ریاست کمیسیون انرژی شورای مرکزی با معاون آموزشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و کارشناسان این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی

ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی

ورود صندوق مشترک سازمان به  آموزش مدرسان انرژی

در این جلسه، پیشنهاد کارشناسان آموزشی مرکز تحقیقات راه و مسکن در مورد آموزش متقاضیان تدریس در دوره بهره وری انرژی برای بالغ بر دویست و بیست نفر متقاضیان مطرح و مقرر گردید دوره آموزشی در دو بخش آموزش مجازی و شرکت در دوره های حضوری توسط مرکز تحقیقات راه و مسکن برگزار شود.
در این جلسه، مقرر گردید زمان برگزاری دوره ها و نیز نحوه شرکت متقاضیان در این آموزشها توسط مرکز تحقیقات به شورای مرکزی اعلام شود.
طبق وظایف مشخص شده در حوزه آموزش برای صندوق مشترک و هم‌چنین تاکید هیئت امنای صندوق مقرر شد صندوق مشترک اقدامات لازم بمنظور عملیاتی شدن دوره های مذکور را پیش بینی کند.

ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی

اسماعیلیان، مدیرعامل صندوق مشترک، ضمن پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه در زمینه های آموزشی فیمابین صندوق مشترک و مرکز تحقیقات ابراز امیدواری کرد که در راستای آموزش اعضا خصوصا آموزش ‌های لازم برای مدرسین دوره های مورد نیاز جامعه مهندسی گام‌های شایسته برداشته شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۹۸
452 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0