برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنحاه و هفت نفر در قم ریاست سازمان نظام مهندسی قم بیان کرد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنحاه و هفت نفر در قم

امین مقومی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنجاه و هفت نفر در قم در روزهای ۵شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم بهمن‌ ماه خبر داد.

کد خبر: 971107009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ - ۱۰:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،امین مقومی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنجاه و هفت نفر در قم در روزهای ۵شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم بهمن‌ ماه خبر داد.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنحاه و هفت نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنحاه و هفت نفر در قم

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنحاه و هفت نفر در قم برگزار می گردد

وی با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در قم در مورد جزئیات آن گفت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای ۵شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم بهمن ماه در دانشگاه قم برگزار می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون بیان کرد: در مجموع دو هزار و دویست و پنجاه و هفت نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و نهصد و هفتاد و دو نفر آقا و دویست و هشتاد و پنج نفر خانم هستند.
وی خاطر نشان کرد: برای قبول شدگان در این آزمون بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال بکار صادر می گردد و این افراد می ‌توانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.
مقومی یاد آور شد: در رشته عمران، معماری، مکانیک و برق ۲ آزمون محاسبه و نظارت برگزار می ‌گردد و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز بصورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته‌ های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: آزمون اجرا و نظارت در رشته‌ های عمران و معماری و آزمون رشته‌های برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در ۲ نوبت صبح و عصر در روز ۵ شنبه یازدهم بهمن ماه هفته جاری برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و دویست و پنحاه و هفت نفر در قم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: آزمون طراحی معماری، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز در روز جمعه دوازدهم بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می گردد.
وی افرود: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می ‌توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۷
650 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0