نظام مهندسی برای رفع مساله آب طرح ارائه دهد استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد:

نظام مهندسی برای رفع مساله آب طرح ارائه دهد

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی استان برای مسائل و مشکلات استان از جمله مساله آب طرح ارائه دهد.

کد خبر: 970705005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ مهر ۹۷ - ۱۰:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی استان برای مسائل و مشکلات استان از جمله مساله آب طرح ارائه دهد.

نظام مهندسی برای رفع مساله آب طرح ارائه دهد

نظام مهندسی برای رفع مساله آب طرح ارائه دهد

نظام مهندسی برای رفع مساله  آب طرح ارائه دهد

اقبال عباسی در جلسه با اعضای سازمان نظام مهندسی استان ادامه داد: نظام مهندسی اگر چه وظایف متعددی دارد ولی مهم ترین وظیفه آن ارائه طرح و برنامه برای رفع مسائل و مشکلات استان است.
عباسی خاطر نشان کرد: مساله آب یکی از مهم ترین مسائل استان است که باید در مورد بازچرخانی آب، تبیین فرهنگ صحیح مصرف آب و مدیریت فضای سبز سطح استان طرح ارائه دهد و در مورد اجرای آن مطالبه گری کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت نظام مهندسی در ساماندهی به امور عمرانی کشور، یاد آور شد: انتظارات از نظام مهندسی خیلی بالاست و باید از این ظرفیت بیش از پیش بهره گرفت.
وی با تاکید بر واگذاری امور دولت به بخش خصوصی، اظهار داشت: جامعه ای به توسعه و آبادانی دست می یابد که بتواند بین ۳ بخش دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی توازن برقرار کند.

نظام مهندسی برای رفع مساله آب طرح ارائه دهد

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: نباید تمام اختیارات و امکانات در دستگاههای دولتی متمرکز گردد و باید با تقسیم وظایف بین این ۳ بخش زمینه را برای پیشبرد بهتر امور فراهم کرد.
نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری سه هزار و پانصد عضو دارد.
خشکسالیهای دهه اخیر سبب کاهش منابع آبی در این استان شده است بگونه ای که بیش از هشتاد درصد باغات استان دچار خشکسالی شد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مهر ۹۷
801 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0