شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران  ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

سازمان نظام مهندسی باید بین المللی گردد/ جریان مهندسی در ایران آینده دار است

حوزه مهندسی در ایران از فراز و نشیبی که در زمینه اشتغال با آن مواجه است به سلامت عبور خواهد کرد و ما باید برای آینده ای درخشان تر آماده گردیم.

کد خبر: 970408006 تاریخ انتشار: جمعه ۸ تیر ۹۷ - ۱:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور,ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: حوزه مهندسی در ایران از فراز و نشیبی که در زمینه اشتغال با آن مواجه است به سلامت عبور خواهد کرد و ما باید برای آینده ای درخشان تر آماده گردیم.

سازمان نظام مهندسی باید بین المللی گردد

سازمان نظام مهندسی باید بین المللی گردد

سازمان نظام مهندسی باید بین المللی  گردد/ جریان مهندسی در ایران آینده دار است

فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در آئین اختتامیه دومین کنفرانس بین المللی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری اظهار داشت: طی ۱ سال گذشته سازمان نظام مهندسی دچار یک فراز و نشیبی گردید که در مقیاس تاریخی این مسایل موضوعاتی زودگذر است و بعنوان مساله عمیق و دائمی محسوب نمی گردد.
وی ادامه داد: جامعه مهندسی با پانصد هزار عضو همانند یک رودخانه پر تلاطمی است که در حال پیدا کردن راه خود و نیل به مقصود خواهد بود.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشور با عنوان این که وجود فراز و نشیبها بعنوان جزوی از واقعیتها تلقی می گردد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ ما برجسته شدن و نمود پیدا کردن تعلقات سازمانی در بین همکاران در سراسر کشور است.
رجبی افزود: آن چه که اتفاق خواهد افتاد مرتفع میشود و آن چه که باقی میماند بیان زنده، پر طراوت و همیشگی مهندسان در کشور است.
وی با تاکید بر آن که بنده بعنوان یک خدمتگزار که بیش از سی سال در حوزه مهندسی فعالیت داشتم نسبت به جنس و ظرفیت مهندسی در ایران آشنایی کامل دارم، عنوان کرد: در بیست و پنج سالگی یک پروژه ملی را در اختیار بنده گذاشتند که با خود عهد کردم تا نسبت به جریان جوانان مملکت وفادار بمانم و تصور میکنم که امروز پس از سی از فعالیت در حوزه مهندسی این موضوع را کماکان برای خود بعنوان سرمایه نگه داشتم تا به جوانانی اعتماد داشته باشم که در عرصه های فنی و مهندسی در حال فعالیت هستند.

سازمان نظام مهندسی باید بین المللی گردد

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور مطرح کرد: بنده به علت مشاغل گذشته با ده ها شرکت اروپایی مذاکرات فنی داشتم ولی هیچ کجا ندیدم که نیروی فنی ایران در مقابل دانش و اطلاعات خارجیها کم بیاورد و نتواند در موضع قدرت از حیثیت فنی ایران دفاع کند.
رجبی گفت: با توجه به این که سالها در کنار مهندسان توانمند در حال فعالیت بودم و از طرفیتهای مهندسین جوان استفاده کردم، بنابراین بخوبی نسبت به جنس مهندسی در ایران آشنایی دارم.
به گفته رجبی، امروز اگر این جا ایستادم مدیون زحمات نسل جوانی هستم که همیشه بجای آن که من قیم آن ها باشم آن ها قیم من بودند.
وی در خاتمه با تاکید بر آن که جریان مهندسی در ایران زنده و آینده دار است، خاطر نشان کرد: حوزه مهندسی در ایران از فراز و نشیبی که در زمینه اشتغال با آن مواجه است به سلامت عبور خواهد کرد، ما باید برای آینده ای درخشان تر آماده شویم و بطور حتم سازمان نظام مهندسی باید سازمان بین المللی گردد.

منبع : شعار سال

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ تیر ۹۷
795 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0