خاتمه جنجال یک ماهه در سازمان نظام مهندسی خاتمه جنجال

خاتمه جنجال یک ماهه در سازمان نظام مهندسی

،به فاصله حدود یک ماه بعد از تعلیق ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران با دستور وزیر راه و شهرسازی، هیئت مدیره این سازمان احمد خرم را به‌ عنوان رئیس جدید انتخاب کرد.

کد خبر: 970230015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به فاصله حدود یک ماه بعد از تعلیق ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران با دستور وزیر راه و شهرسازی، هیئت مدیره این سازمان احمد خرم را به‌ عنوان رئیس جدید انتخاب کرد.

خاتمه جنجال یک ماهه در سازمان نظام مهندسی

خاتمه جنجال یک ماهه در سازمان نظام مهندسی

خاتمه جنجال یک ماهه در سازمان نظام  مهندسی

اوایل ماه جاری معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نامه ‌ای به اداره کل راه و شهرسازی دستور عباس آخوندی در مورد ابلاغ پروانه اشتغال بکار قربانخانی ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران را ابلاغ کرد. در ۴ هفته ای که از این ماجرا می ‌گذرد دو طرف درگیر ماجرا (وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور) واکنش ‌های متعددی در این رابطه داشته و چندین بیانیه و نامه را منتشر کردند.
پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی به نهاوندیان و ترکان
طی دو هفته اخیر سازمان نظام مهندسی ساختمان رویه ابتدایی خود در هشدار به وزارت راه و شهرسازی را تعدیل کرد و از در مذاکره با وزیر راه در آمد. با این وجود نه هشدار و نه مذاکره سبب نشد تا تصمیم جنجالی وزیر راه و شهرسازی تغییر کند، بلکه خبر می ‌رسد در نشست اخیر هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، احمد خرم بعنوان ریاست جدید سازمان انتخاب شده است.

خاتمه جنجال یک ماهه در سازمان نظام مهندسی

از مجموع بیست و پنج رای ماخوذه هیئت مدیره، خرم با بیست و یک رای حاضرین به سمت ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران انتخاب گردید.

منبع : مشرق

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۹۷
587 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0