تاکید بر ساخت و ساز قانونی در بازدید خبرنگاران از ساختمانهای در دست ساخت تاکید بر ساخت و ساز قانونی

تاکید بر ساخت و ساز قانونی و فنی تخصصی در بازدید خبرنگاران از ساختمانهای در دست ساخت

با تلاش واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد چند تن از خبرنگاران از خبرگزاریها و روزنامه های استان یزد بمناسبت هفته روابط عمومی از دفاتر مهندسی و کارگاه ساختمانی بازدید نمودند.

کد خبر: 980305012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ خرداد ۹۸ - ۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،با تلاش واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد چند تن از خبرنگاران از خبرگزاریها و روزنامه های استان یزد بمناسبت هفته روابط عمومی از دفاتر مهندسی و کارگاه ساختمانی بازدید نمودند.

تاکید بر ساخت و ساز قانونی در بازدید خبرنگاران از ساختمانهای در دست ساخت

تاکید بر ساخت و ساز قانونی در بازدید خبرنگاران از ساختمانهای در دست ساخت

تاکید بر ساخت و ساز قانونی و فنی تخصصی  در بازدید خبرنگاران از ساختمانهای در دست ساخت

در این برنامه، ۲ دفتر طراحی مهندسی مورد بازدید قرار گرفتند و در آن جا معتمد راد، مدیر فنی و مشارکت‌های حرفه ای سازمان در باره روند تولید ساختمان توضیحاتی داد و نقش دفاتر مهندسی را برای خبرنگاران تشریح کرد. سپس مدیران دفاتر ضمن ابراز خوشنودی از اجرای این برنامه بازدید توضیحاتی در باره درصد خلاف سازیها و عملکردها و عواملی که سبب خلاف سازی ها می گردد، توضیحاتی دادند.
این گروه سپس از ساختمان در دست ساخت یک پروژه بزرگ تجاری در یزد بازدید کردند و مراحل مختلف ساخت و ساز فنی تخصصی را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند. در این جا نیز بعد از توضیحات مدیر خدمات مهندسی سازمان خبرنگاران با روند تولید ساختمان بصورت اصولی و استاندارد آشنا شدند.

تاکید بر ساخت و ساز قانونی در بازدید خبرنگاران از ساختمانهای در دست ساخت

این گروه سپس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد حضور یافتند و با زحمتکش، نایب رئیس دوم سازمان دیدار و گفتگو کردند و پرسش های خود را با نایب رییس سازمان در میان گذاشتند که پاسخ‌ های لازم به آن ها داده شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته تضمینی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ خرداد ۹۸
503 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0