پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در مورد خدمات سازمانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

نباید فضای انتخابات به تخریب و تحقیر سازمان نظام مهندسی بینجامد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: شایسته نیست عده‌ای با به راه‌اندازی جریان مخرب تلاش کنند تا علیه سازمان نظام مهندسی فضای تخریب و تحقیر به راه اندازند.

کد خبر: 970711013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: شایسته نیست عده‌ای با به راه‌اندازی جریان مخرب تلاش کنند تا علیه سازمان نظام مهندسی فضای تخریب و تحقیر به راه اندازند.

نباید فضای انتخابات به تخریب و تحقیر سازمان نظام مهندسی بینجامد

نباید فضای انتخابات به تخریب و تحقیر سازمان نظام مهندسی بینجامد

نباید فضای انتخابات به تخریب و تحقیر سازمان نظام  مهندسی بینجامد

اردشیر آرش در جمع مهندسان در اردبیل، عنوان داشت: ما مهندسان جوان را سرمایه سازمان می‌ دانیم و معتقد هستیم این سرمایه‌ها باید مورد صیانت قرار گرفته و همواره از وجود آن ها در مسیر اعتلای جامعه نظام مهندسی استفاده گردد.
آرش اظهار داشت: قطعا در کنار رفاقت‌ ها اجازه نمی‌ دهیم تا عده‌ای حتی بیرون از سازمان و در فضای مجازی علیه فعالیت‌ های انجام شده سازمان در ۷ دوره گذشته بویژه دوره هفتم تخریبی را به راه‌ اندازند و یا بخواهند اعضای سازمان را تحقیر کنند.
وی با دفاع از عملکرد هیئت مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان خاطر نشان ساخت: هر چند برخی‌ ها می ‌خواهند القا کنند که در دوره هفتم هیچ کاری انجام نشده ولی در این دوره و در زمان هر ۳ رئیس سازمان تحولات خوبی را در نظام مهندسی شاهد بودیم بطوری که پس از سال ‌ها مجریان پایه ۳ نقشه حق امضاء دریافت کردند و ما توانستیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر از مهندسان در این زمینه مجوزهای لازم را صادر کنیم.

نباید فضای انتخابات به تخریب و تحقیر سازمان نظام مهندسی بینجامد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یاد آور شد: ما سعی کردیم تا در دوره هفتم سازمان نظام مهندسی و فعالیت ‌های آن به سمت الکترونیکی شدن به پیش برود تا همه ساخت و سازها طبق نقشه ‌ها و برنامه ‌های تعریف شده به انجام برسد.

منبع : جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی ترافیک pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
922 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0