روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی منظم و مطلوب است سیده حمیده زر آبادی بیان کرد:

روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی منظم و مطلوب است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی با توجه به تلاش کارد اجرایی و نظارتی مطلوب است.

کد خبر: 970715010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی با توجه به تلاش کارد اجرایی و نظارتی مطلوب است.

روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی منظم و مطلوب است

روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی منظم و مطلوب است

روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی منظم و  مطلوب است

وی ضمن حضور در محل برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان قزوین و شرکت در این انتخابات، عنوان کرد: خوشبختانه طی بازدید انجام شده انتخابات نظام مهندسی از نظم خاصی برخوردار بود و روند امور مطلوب است.
زرآبادی ادامه داد: نظام مهندسی سازمانی بوده که اعضای آن از متخصصان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ ها بوده و پتانسیل خوبی در رشته‌ های مختلف دارند.
وی اظهار داشت: ظرفیت نظام مهندسی استان قزوین در بحث ساختمان و شهرسازی مطلوب بوده و می‌ توان در زمینه مشاوره تخصصی، امور اجرایی و نظارتی از این ظرفیت استفاده بهینه کرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتیکه نظام مهندسی در جایگاه واقعی خود قرار گیرد در امر توسعه شهرها کمک شایانی خواهد کرد.

روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی منظم و مطلوب است

زرآبادی یاد آور شد: در حال حاضر به سبب برخی اختلافات بین راه و شهرسازی و نظام مهندسی در انجام امور کندی ‌هایی بوجود آمده که از طریق مجلس در حال پیگیری است.
وی یاد آور شد: نمایندگان مجلس با وزیر راه و شهرسازی، نشیت هایی در باره اختلافات با نظام مهندسی برگزار کرده‌اند که امیدوار هستیم به توسعه و ارتقاء کیفیت جایگاه سازمان نظام مهندسی منجر گردد.

منبع : خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
1267 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0