اهتمام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی در ارتقاء شرایط کنونی دیدار اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان با فرهادی

اهتمام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی در ارتقاء شرایط کنونی

طی دیدار اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان با فرهادی مدیرکل محترم دفترفنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، اهتمام نظام مهندسی ساختمان جهت بهبود شرایط کنونی سازمان مطرح شد.

کد خبر: 970925015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ - ۴:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل ازسازمان  نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی،طی دیدار اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان با فرهادی مدیرکل محترم دفترفنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، اهتمام نظام مهندسی ساختمان جهت بهبود شرایط کنونی سازمان مطرح شد.

اهتمام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی در ارتقاء شرایط کنونی

اهتمام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی در ارتقاء شرایط کنونی

اهتمام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  خراسان جنوبی در ارتقاء شرایط کنونی

در این دیدار که ساعت ده صبح یک شنبه بیست و پنجم آذرماه برگزار شد، عباسی _ ریاست سازمان ضمن قدردانی در مورد اختصاص وقت، به مشکلات و تخلفاتی که مردم با توجه به عدم آشنایی با قوانین دارند و منجر به بروز مشکلات می شوند اشاره کرد و گفت: مشکلات بوجود آمده در حوزه تخلفات سازمانی از سوی سازمان بطور جد پیگیری و سازمان جهت اصلاح امور وارد عمل می گردد.
مدیرکل دفتر فنی، هماهنگی و همکاری استانداری:

در مورد این مشکلات را از الزامات و استفاده از افراد متخص و صاحب صلاحیت را در راس امور اعلام کرد.
فرهادی،:

به ورود سازمان نظام مهندسی در بحث استحکام بنا اشاره و عنوان کرد: سازمان بازوی توانمندی در مورد رفع موارد مشکلات است.
وی در ادامه، ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر را از معضلات حوزه مهندسی دانست و پیگیری این امر را از وظایف سازمان بیان کرد.

اهتمام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی در ارتقاء شرایط کنونی

تشکر ضمن تشکر بابت برگزاری دوره های آموزشی در بحث حقوقی، توجه به مناسب سازی وِیژه معلولین، مناسب سازی و در نظر گرفتن اقلیم در نماهای شهری، پیگیری امور دفاتر طراحی سازمان، مجریان ذی صلاح و تعامل با سازمان نظام کاردانی جهت نظارت بیش تر از جمله مواردی بود که فرهادی عنوان کرد.
اعضا هیات مدیره سازمان نیز ضمن تایید بیانات اعلام کردند سازمان نظام مهندسی ساختمان تمام سعی خود را جهت رفع مشکلات پیش رو در بحث ساخت و ساز بکار خواهد برد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۷
653 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0